Фейсбук-сторінка Кремінської міської ВА

Національна веб-платформа центрів надання адміністративних послуг

Асоціація міст України

Інформація (93)

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області повідомляє, що 24.12.2015 року прийнято Закон України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації » (далі - Закон), який набрав чинності 01.01.2016 року.

         Відповідно до вимог Закону органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування повинні вийти зі складу засновників друкованих засобів масової інформації одним із способів, передбачених статтею 3 вищевказаного Закону, а саме:

1) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції – у разі відсутності у майні редакції державного (комунального) майна;

2) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з перетворення редакції членами її трудового колективу у суб’єкт господарювання із збереженням назви, цільового призначення, мови видання і тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації;

3) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з подальшою приватизацією майна редакції, що перебуває у державній чи комунальній власності, відповідно до законодавства з питань приватизації, якщо трудовий колектив редакції не подає протягом установленого цим Законом строку пропозиції про свою участь у реформуванні друкованого засобу масової інформації.

         Відповідно до зведеного переліку державних і комунальних друкованих засобів масової, які підлягають реформуванню, у Луганській області станом на 01.06.2018 року підлягають реформуванню 17 друкованих засобів масової інформації, з них станом на 20.06.2018 року пройшли процес реформування 7.

         Звертаємо увагу засновників державних та комунальних друкованих засобів масової інформацію на те, що у разі неподання заяви на перереєстрацію відповідного друкованого засобу масової інформації до Головного територіального управління юстиції у Луганській області  (відповідно до вимог ст. 11 Закону):

  • свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації буде визнано недійсним;
  • після прийняття рішення про визнання свідоцтва недійсним подальший випуск або розповсюдження друкованого видання відповідно до ст. 41 Закону України «Про друковані засоби масової інформацію (пресу) в Україні» вважатиметься порушенням законодавства про друковані засоби масової інформації та тягне за собою відповідальність відповідно до вимог ст. 186-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

 

Головне територіальне управління
юстиції у Луганській області

17.06.2018 набрав чинності Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», яким, серед іншого, внесено зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», які стосуються проведення державної реєстрації громадських формувань.

По-перше, змінено норму щодо документів, які пред’являлись державному реєстратору заявником при поданні документів. Раніше такими документами були паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, паспортний документ іноземця, посвідчення особи без громадянства, посвідка на постійне або тимчасове проживання. З 17.06.2018 заявник пред’являє документ, що посвідчує особу відповідно до закону (перелік таких документів визначено в статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»).

По-друге, якщо документи подаються представником та відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, то додатково не потрібно подавати документ, що підтверджує повноваження представника.

Головне територіальне управління
юстиції у Луганській області

Відповідно до Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» у громадян з’явилась можливість оскаржувати рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно та державних реєстраторів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - державні реєстратори прав), суб’єктів державної реєстрації до Міністерства юстиції України та Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Куди й на що можна скаржитись?

В нашій державі будується громадянське суспільство. Громадяни вирішують конкретні проблеми, здійснюють представництво спільних інтересів, ведуть суспільно значущу діяльність. Вони беруть на себе відповідальність за спільне благо. В громадянському суспільстві громадські об‘єднання являють собою одну з найбільш оптимальних правових форм для допомоги фізичним особам у вирішенні їх спільних проблем, відстоюванні спільних інтересів. Одним із основних завдань засновників громадського об’єднання є визначення його найменування. Найменування громадського об’єднання викладається українською мовою, складається з двох частин: організаційно-правової форми (для громадських об’єднань це «ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ», «ГРОМАДСЬКА СПІЛКА») та власної назви, яка не повинна бути тотожною власним назвам інших зареєстрованих громадських об’єднань. Власна назва береться в лапки, та зазначається безпосередньо після організаційно-правової форми. Громадське об’єднання може викласти власну назву, поряд з державною мовою, іноземною мовою або мовою національної меншини.

Власна назва громадського об’єднання не може містити:

  • найменування органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, складових найменувань цих органів (міністерство, агентство, служба, інспекція, комітет, адміністрація, прокуратура, суд);
  • власну назву громадського об'єднання, діяльність якого заборонена в судовому порядку (протягом трьох років після набрання відповідним рішенням суду законної сили);
  • слова "державний", "комунальний" та похідні від них. Власна назва навчального закладу, установи чи організації у власній назві громадського об'єднання може використовуватися лише за згоди відповідного навчального закладу, установи чи організації;
  • Забороняється використання у власній назві громадського об'єднання історичних державних найменувань, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України;
  • ім'я (псевдонім) фізичної особи у разі відсутності попередньої письмової згоди цієї особи або її спадкоємців, засвідченої в установленому законом порядку, якщо інше не передбачено законом;
  • інші позначення, використання яких обмежено законом.

Також необхідно звернути увагу, що при написанні найменування громадського об’єднання використовуються:

  • Розділові знаки та символи: лапки (" ", “ ”, „ “, « », які є тотожними), крапка (.), кома (,), двокрапка (:), дужки /( )/, апостроф ('), дефіс (-), тире (-), коса риска (/), знак оклику (!), знак питання (?), номер (№), плюс (+), знак рівняння (=), зірочка (*), ет комерційна (@).
  • Цифри: арабські (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0) та римські (I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, L, C, D, M).

 

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації
Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Понеділок, 21 травня 2018 09:00

РЕЄСТРАЦІЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

РЕЄСТРАЦІЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

У приміщенні Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Кремінської міської ради (пр-т Дружби, 13, перший поверх) надаються послуги Регіонального сервісного центру МВС в Луганській області, а саме: 

  • реєстрація та перереєстрація транспортних засобів;
  • заміна посвідчення водія;
  • видача міжнародного посвідчення водія;
  • прийом запитів на отримання довідок про відсутність судимостей.

Прийом громадян: Пн-Чт – з 8:00 до 16:00, Пт – з 8:00 до 15:00, без перерви.

 


 

Перелік документів, які необхідні для отримання послуг

 

Реєстрація та перереєстрація транспортних засобів:

  • паспорт громадянина України або документ, що засвідчує особу та підтверджує її громадянство або спеціальний статус;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • документ, що підтверджує правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення ТЗ;
  • сертифікат відповідності (у разі першої державної реєстрації);
  • оціночна вартість та документ про сплату податку (у разі необхідності);
  • квитанція про сплату збору на обов’язкове пенсійне страхування (тільки першої реєстрації легкових автомобілів).

 

Заміна, відновлення посвідчення водія:

  • паспорт громадянина України або документ, що засвідчує особу та підтверджує її громадянство або спеціальний статус;
  • копія довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • медична довідка встановленого зразка;
  • оригінал та ксерокопія документів про заміну особистих даних (у разі їх заміни);
  • старе посвідчення водія (у разі заміни);
  • довідка з поліції (у разі викрадення).

 

Видача міжнародного посвідчення водія:

  • оригінал посвідчення водія;
  • паспорт громадянина України;
  • фотокартка розміром 3,5 на 4,5 см. на матовому папері.

Прийом запитів на отримання довідок про відсутність судимостей:

  • паспорт громадянина України та його копія.

09 грудня 2017 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 06 грудня 2017 року №925 «Деякі питання удосконалення механізмів захисту речових прав на земельні ділянки» (далі - Постанова №925), якою передбачено внесення змін до низки законодавчих актів, які регулюють відносини у сфері державної реєстрації нерухомості, зокрема земельних ділянок.

Прийняття Постанови №925 покликано, в першу чергу, для створення нових та удосконалення існуючих механізмів захисту майнових прав громадян та юридичних осіб від незаконних спроб посягання на нерухоме майно та недопущення здійснення тих чи інших реєстраційних дій, що можуть призвести до незаконної реєстрації (перереєстрації) земельних ділянок, які належать іншій особі.

Зокрема, передбачається, що державна реєстрація права власності на земельну ділянку, реєстрацію якого проведено до 1 січня 2013 року, відповідно до законодавства, що діяло на момент його набуття, проводиться за умови наявності відповідних відомостей про зареєстровані права в Державному земельному кадастрі.

Також, запроваджується перевірка наявності та автентичності кадастрового номера земельної ділянки в Державному земельному кадастрі вже під час формування державним реєстратором заяви в режимі реального часу.

Документом визначаються способи виправлення технічних помилок у разі виявлення державним реєстратором прав на нерухоме майно у отриманих з Державного земельного кадастру відомостях про власників, користувачів земельної ділянки, перенесених з Державного реєстру земель.

Також, Постановою №925 визначено, що після доопрацювання програмного забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, але не пізніше 01 березня 2018 року, дія розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2016 року №789-р «Про запровадження реалізації пілотного проекту щодо інформування у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» буде поширена на орендарів та інших осіб, які мають право користуватися чужими земельними ділянками.

Тобто, орендарі та інші особи, які користуються земельними ділянками зможуть отримувати інформацію про спроби провести реєстраційні дії з майном яке знаходиться у їх користуванні і, у разі, якщо ці дії проводяться без їхнього відома, швидко зреагувати на них. Раніше послуга з інформування про реєстраційні дії у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно надавалась виключно за умови наявності зареєстрованого права власності на окремий індивідуально визначений об’єкт нерухомого майна лише власнику

земельної ділянки.

Завдяки даній постанові ліквідуються прогалини в законодавстві, якими користувалися рейдери для захоплення чужого майна чи здійснення подвійної реєстрації сільськогосподарських земель. Таким чином, прийняття Постанови №925 забезпечить в майбутньому знищення такого поняття як «рейдерство» у сільськогосподарській сфері, та буде гарантувати захист майнових прав та інтересів як землевласників так і землекористувачів.

 

Головне територіальне управління юстиції
у Луганській області

У разі проведення державної реєстрації, пов'язаної зі збільшенням розміру статутного капіталу господарських товариств, підприємств, у яких резидент іноземної держави, іноземна держава, юридична особа, учасником якої є нерезидент або іноземна держава, володіє 10 і більше відсотками статутного капіталу або має вплив на управління юридичною особою чи її діяльністю, державний реєстратор обов'язково встановлює наявність/відсутність персональних санкцій відповідно до Закону про санкції, рішення про застосування яких прийняте Радою національної безпеки і оборони України та введено в дію указом Президента України (положення абзацу другого пункту 12 розділу ІІ Порядку).

 

У разі встановлення факту застосування до фізичних або юридичних осіб, що зверталися для відповідної реєстраційної дії, санкцій, передбачених пунктом 16 статті 4 Закону про санкції, суб'єкт державної реєстрації відмовляє у вчиненні державної реєстрації відповідно до пункту 5 частини першої статті 28 Закону про реєстрацію".

 

 

Перелік осіб, до яких застосовуються санкції, визнзначений в Рішення Ради Національної безпеки та оборони від 02.09.2015, Введено в дію Указом Президента України від 16 вересня 2015 року № 549/2015, "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".

Для реєстрації місця проживання/перебування та зняття з неї необхідно сплатити адміністративний збір у сумі 13 грн. 60 коп. (40 грн. 80 коп. у випадку порушення терміну реєстрації)  станом на 01.12.2016р. У зв’язку зі змінами у мінімальній заробітній платі, сума може змінюватись, тому пропонуємо уточнювати суму за телефоном, вказаним нижче.

Код ЄДРПОУ: 37796309, МФО: 804013, банк одержувача: ГУДКСУ у Луганській області, рахунок: 33219879700152, призначення платежу: *;101;  ідентифікаційний код; 22012500; плата за надання інших адміністративних послуг, П.І.Б..

 

Додаткова інформація за телефоном: 06454-21640

Четвер, 06 жовтня 2016 13:43

ВАП. Графік прийому громадян

ГРАФІК ПРИЙОМУ
ГРОМАДЯН

Понеділок    з 08.00 до 16.00

Вівторок    з 08.00 до 16.00

Середа      з 08.00 до 16.00

Четвер      з 08.00 до 16.00

П’ятниця    з 08.00 до 15.00

 

Без перерви

 

телефон (06454)2-16-43

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

УКРАЇНА

КРЕМІНСЬКА МІСЬКА РАДА
КРЕМІНСЬКОГО РАЙОНУ
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ШОСТОГО СКЛИКАННЯ
ДВАНАДЦЯТА
СЕСІЯ

 РІШЕННЯ № 12/10

 

«29» червня 2016 р.
м. Кремінна

 

Про затвердження переліку адміністративних
послуг, інформаційних та технологічних карток
адміністративних послуг, що надаються
Центром
надання адміністративно-юридичних послуг
Кремінської міської ради.

  

 З метою упорядкування переліку адміністративних послуг, що надаються Кремінською міською радою та виконавчим комітетом, керуючись Законом України «Про адміністративні послуги», ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

 ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити перелік адміністративних послуг, що надаються Центром надання адміністративно - юридичних послуг.

Додаток 1

 

  2. Затвердити інформаційні картки адміністративних послуг, що надаються Центром надання адміністративно - юридичних послуг.

Додаток 2

 

  3. Затвердити технологічні картки адміністративних послуг, що надаються Центром надання адміністративно - юридичних послуг.

Додаток 3

 

  4. Секретарю міської ради забезпечити розміщення затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг на офіційному веб-сайті міської ради та у місці здійснення прийому суб’єктів звернень.

 

  5. Центру надання адміністративно-юридичних послуг в подальшому забезпечити дотримання затверджених технологічних карток з надання адміністративних послуг у роботі.

 

  6. Контроль за виконання даного рішення покласти на постійно діючу комісію Кремінської міської ради з питань регламенту, законності, депутатської етики та роботи з засобами масової інформації.

  

Міський голова                                                                             Ю.О. Прокопенко


 

Додаток 1
до рішення міської ради
від «29» червня  2016 р. № 12/10

Перелік
адміністративних послуг

Суб’єкт

надання

послуги

Назва послуги

Розмір плати у разі надання послуги на платній основі або безоплатність послуги

Нормативно-правові акти, відповідно до яких надається послуга, визначаються порядок, умови і розмір плати за її надання

1

ЦНАЮП

державна реєстрація фізичної особи – підприємця

 

безоплатно

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

 

ЦНАЮП

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та  громадських формувань

 

Державна реєстрація у паперовій формі-0,1 мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року в якому подаються документи, та округлюються до найближчих 10 гривень.

 

Протягом 6 годин-0,2 мінімальної заробітної плати

 

Протягом 2 годин- 0,5 мінімальної заробітної плати

 

В електронній формі – 75% від 0,1 мінімальної заробітної плати

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1133 «Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у скорочені строки»

 

ЦНАЮП

Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року

 

безоплатно

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

 

ЦНАЮП

Державна  реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року

 

безоплатно

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

 

ЦНАЮП

державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішення

безоплатно

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

 

ЦНАЮП

державна реєстрація створення юридичної особи

 

безоплатно

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

 

ЦНАЮП

державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в єдиному державному реєстрі, у  тому числі змін  до установчих документів юридичної особи

Державна реєстрація у паперовій формі-0,3 мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року в якому подаються документи, та округлюються до найближчих 10 гривень

 

Протягом 6 годин- 0,6 мінімальної заробітної плати

 

Протягом 2 годин- 1,5 мінімальної заробітної плати

 

 

В електронній формі – 75% від 0,3 мінімальної заробітної плати

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1133 «Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у скорочені строки»

 

ЦНАЮП

державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу юридичної особи

безоплатно

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

 

ЦНАЮП

Видача витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

 

0,05 мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року в якому подаються документи, та округлюються до найближчих 10 гривень

 

 

В електронній формі – 75% від 0,05 мінімальної заробітної плати

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

 

ЦНАЮП

Виправлення технічної помилки щодо юридичної особи

30% від 0,3 мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року в якому подаються документи, та округлюються до найближчих 10 гривень

 

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

 

ЦНАЮП

Виправлення технічної помилки щодо фізичної особи- підприємця

30% від 0,1 мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року в якому подаються документи, та округлюються до найближчих 10 гривень

 

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

 

ЦНАЮП

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи

безоплатно

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

 

ЦНАЮП

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи

 

безоплатно

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

 

ЦНАЮП

Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи

безоплатно

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

 

ЦНАЮП

Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із зміною відомостей про нерухоме майно, право власності та суб'єкта цього права, інші речові права та суб'єкта цих прав, обтяження прав на нерухоме майно та суб'єкта цих прав, що містяться у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, які не пов'язані з проведенням державної реєстрації прав.

 

За внесення змін до записів Державного реєстру прав 0,04 розміру мінімальної заробітної плати.

Постанова Кабінету Міністрів України від 21.11.2012 № 1204 «Про затвердження розміру та порядку використання плати за внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про надання інформації з  Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».

 

ЦНАЮП

Надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

 

Плата за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно  -  у паперовій формі — 0,025 розміру мінімальної заробітної плати.

Постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

 

ЦНАЮП

Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки не з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно.

 

За надання інформації у паперовій формі - 0,025 розміру мінімальної заробітної плати.

За надання інформації в електронній формі - 0,0125 розміру мінімальної заробітної плати.

 

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

 

 

ЦНАЮП

Внесення запису про скасування державної реєстрації прав

За надання інформації у паперовій формі - 0,025 розміру мінімальної заробітної плати;

За надання інформації в електронній формі - 0,0125 розміру мінімальної заробітної плати.

Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

 

 

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

За державну реєстрацію прав справляється адміністративний збір у такому розмірі:

 1) за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно (крім випадків державної реєстрації права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс):

- у строк 5 робочих днів, - 0,1 розміру мінімальної заробітної плати;

- у строк 2 робочі дні - 1 мінімальна заробітна плата;

- протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 2 мінімальні заробітні плати;

- протягом 2 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 5 мінімальних заробітних плат.

2) за державну реєстрацію права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс:

- у строк 14 робочих днів - 1 мінімальна заробітна плата;

- у строк 7 робочих днів - 5 мінімальних заробітних плат;

- протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 10 мінімальних заробітних плат;

 

Звільняються від сплати адміністративного збору під час проведення державної реєстрації речових прав:

 1) фізичні та юридичні особи - під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені до проведення державної реєстрації прав у порядку, визначеному цим Законом;

 2) громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

 3) громадяни, віднесені до категорії 3 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали в зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а в зоні гарантованого добровільного відселення - не менше трьох років;

 4) громадяни, віднесені до категорії 4 потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;

 5) інваліди Великої Вітчизняної війни, особи із числа учасників антитерористичної операції, яким надано статус інваліда війни або учасника бойових дій, та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;

 6) інваліди I та II груп;

 7) Національний банк України;

 8) органи державної влади, органи місцевого самоврядування;

 9) інші особи за рішенням сільської, селищної, міської ради, виконавчий орган якої здійснює функції суб’єкта державної реєстрації прав.

За надання інформації у паперовій формі - 0,025 розміру мінімальної заробітної плати;

За надання інформації в електронній формі - 0,0125 розміру мінімальної заробітної плати.

За надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у паперовій формі - 0,025 розміру мінімальної заробітної плати -34 грн.

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

 

ЦНАЮП

Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно

 

 

За державну реєстрацію речових прав, похідних від права власності справляється адміністративний збір у такому розмірі - 50 відсотків адміністративного збору за державну реєстрацію права власності.

 

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

 

ЦНАЮП

Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 

За надання інформації у паперовій формі — 0,025 розміру мінімальної заробітної плати;

 

Порядок  державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

 

ЦНАЮП

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

 

 

Адміністративна послуга надається безоплатно.

 

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

 

ЦНАЮП

Реєстрація місця проживання

У разі звернення особи протягом встановленого строку-у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати. У разі звернення особи з порушенням встановленого строку-у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати.

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

 

ЦНАЮП

Реєстрація місця перебування

Адміністративна послуга надається безоплатно.

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру»

 

ЦНАЮП

Скасування реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи

 

Адміністративний збір за зняття з реєстрації місця проживання сплачується у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати.

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

 

ЦНАЮП

Реєстрація місця проживання/перебування малолітньої дитини

 

У разі звернення особи протягом встановленого строку-у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати. У разі звернення особи з порушенням встановленого строку-у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати.

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

 

ЦНАЮП

Зняття з реєстрації місця проживання

Адміністративний збір за зняття з реєстрації місця проживання сплачується у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати.

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

 

ЦНАЮП

Складання адміністративного протоколу за вчинення правопорушення  проживання без паспорта громадянина України або без реєстрації місця проживання

Адміністративна відповідальність у вигляді попередження ,ті самі дії вчинені особою протягом року тягнуть за собою накладення адміністративного штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»

 

ЦНАЮП

Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі витягу з державного земельного кадастру про земельну ділянку

Розмір плати за надання послуги – 0,05 розміру мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом       на 1 січня календарного року, в якому надається відповідна адміністративна послуга. Оплата послуги здійснюється шляхом попереднього перерахування коштів через банки та/або відділення поштового зв’язку; підтвердженням оплати послуги є платіжне доручення або квитанція з відміткою банку чи відділення поштового зв’язку. У разі подання заяви в електронній формі оплата послуг за надання відомостей з Державного земельного кадастру здійснюється із застосуванням електронних платіжних засобів відповідно до Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»

Стаття 38 Закону України «Про Державний земельний кадастр»

  

Секретар міської ради                                                                   Е.В. Пилипенко

Заступник міського голови                                                          Н.М. Макогон

 

УКРАЇНА

КРЕМІНСЬКА МІСЬКА РАДА

КРЕМІНСЬКОГО РАЙОНУ

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

П’ЯТА  СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ  № 5/12                                                                                                            

 

«24»  лютого 2016  року    

м. Кремінна

 

Про здійснення повноважень суб’єктів

державної реєстрації   

                  

 

Розглянувши клопотання виконкому Кремінської міської ради, з метою децентралізації та демонополізації послуг у сферах державної реєстрації речових прав на нерухомість та державної реєстрації інших юридичних та фізичних осіб-підприємців, шляхом наділення повноважень з державної реєстрації у цих сферах виконавчих органів місцевих рад,  керуючись Законом України від 26 листопада 2015 року №835-VІІІ «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»,  Законом України від 26 листопада 2015 року №834-VІІІ  «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»,  статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

ВИРІШИЛА:
 

1.                Покласти на Центр адміністративно-юридичних послуг апарату виконавчого комітету Кремінської міської ради здійснення повноважень державної реєстрації речових прав на нерухомість та державної реєстрації інших юридичних та фізичних осіб-підприємців.

2.                Виконавчому комітету Кремінської міської ради вжити заходів передбачених Законом України від 26 листопада 2015 року №835-VІІІ «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»,  Законом України від 26 листопада 2015 року №834-VІІІ  «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» щодо здійснення Центром адміністративно-юридичних послуг апарату виконавчого комітету Кремінської міської ради повноважень державної реєстрації речових прав на нерухомість та державної реєстрації інших юридичних та фізичних осіб-підприємців з 01 квітня 2016 року.

3.                Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської  ради з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету та  фінансів.

 

 

 

 Міський голова                                            Ю.О. Прокопенко   

 

 

УКРАЇНА

КРЕМІНСЬКА МІСЬКА РАДА

КРЕМІНСЬКОГО РАЙОНУ

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

П’ЯТА  СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ  № 5/11                                                                                                            

 

«24»  лютого  2016 року    

м. Кремінна

 

Про здійснення повноважень з

формування та ведення реєстру

Кремінської територіальної громади

                  

 

Розглянувши клопотання виконкому Кремінської міської ради, з метою розширення повноважень органів місцевого самоврядування, децентралізації,  демонополізації та оптимізації надання адміністративних послуг, шляхом наділення повноважень у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб, а саме з формування та ведення реєстру територіальної громади у цих сферах виконавчих органів місцевих рад,  керуючись Законом України від 10 грудня 2015 року №888-VІІІ «Про внесення  змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Законом України від 11 грудня 2003 року  №1382-IV  «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» (зі змінами), статтею 25, пунктом 1 частини першої статті 371 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  міська рада

ВИРІШИЛА:
 

1.                Покласти на Центр адміністративно-юридичних послуг апарату виконавчого комітету Кремінської міської ради здійснення повноважень у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб, а саме з формування та ведення реєстру територіальної громади.

2.                Виконавчому комітету Кремінської міської ради вжити заходів передбачених Законом України від 10 грудня 2015 року №888-VІІІ «Про внесення  змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Законом України від 11 грудня 2003 року  №1382-IV  «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» (зі змінами) щодо здійснення Центром адміністративно-юридичних послуг апарату виконавчого комітету Кремінської міської ради повноважень у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб, а саме з формування та ведення реєстру територіальної громади з 04 квітня 2016 року.

3.                Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської  ради з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету та  фінансів.

 

 

 

  Міський голова                                            Ю.О. Прокопенко   

 

 

Сторінка 6 із 6

Main Menu

Kremins'ka TG
NY Kremins'ka TG