Фейсбук-сторінка Кремінської міської ВА

Національна веб-платформа центрів надання адміністративних послуг

Асоціація міст України

Інформація (93)

Після прийняття рішення про створення громадської організації зі статусом юридичної особи, проведення установчих зборів та підготовки всіх необхідних документів постає питання реєстрації громадської організації.

Не завжди є можливість особисто звернутися до державного реєстратора для подачі документів особисто і постає потреба в дистанційній подачі документів для державної реєстрації. В такому випадку онлайн-сервіс Міністерства юстиції України – "Он-лайн будинок юстиції", якраз той сучасний засіб, який допоможе у вирішенні цієї проблеми!

Посилання на "Он-лайн будинок юстиції" в мережі Інтернет - https://online.minjust.gov.ua. За допомогою "Он-лайн будинку юстиції" (далі – Портал) можна подати онлайн документи для державної реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи.

Обов'язковою умовою подання документів для державної реєстрації через Портал є наявність електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) засновників громадської організації та заявника – особи, яка має право представляти громадську організацію для здійснення реєстраційних дій. Отримати ЕЦП можна у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.

Документи для державної реєстрації в електронній формі подаються заявником через персональній кабінет на Порталі. Якщо заявник вже зареєстрований на Порталі то необхідно авторизуватися, якщо ні - зареєструватися.

Після реєстрації або авторизації у персональному кабінеті на Порталі необхідно перейти до розділу "Послуги", у цьому розділі обрати "Подати заяву", перейти до пункту "Державна реєстрація створення громадської організації зі статусом юридичної особи", і далі необхідно внести всі відомості, які запропонує система, заповнити заяву про державну реєстрацію та завантажити підготовлені документи.

При заповненні заяви необхідно уважно ставитись до внесення відомостей до відповідних граф та блоків.

По закінченню формування заяви заявником завантажуються у форматі PDF документи, які подаються для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи.

Необхідно зазначити, що документи, які завантажуються, не потрібно підписувати власноруч засновниками. Підписання здійснюється за допомогою ЕЦП пізніше.

Далі необхідно перевірити заповнену та сформовану заяву і завантажені документи після чого заявник підписує ЕЦП заяву. Потім, користуючись порадами, засновники підписують ЕЦП протокол установчих зборів засновників та установчий документ.

Заява та документи автоматично відправляються на розгляд державному реєстратору після підписання документів всіма засновниками! Тому, перед підписанням заяви та документів ЕЦП, необхідно уважно перевірити їх, оскільки після підписання документів засновниками їх неможливо корегувати, вносити зміни тощо.

Протягом трьох робочих днів у персональному кабінеті на Порталі заявник отримує відповідь про державну реєстрацію громадської організації зі статусом юридичної особи або про відмову в державній реєстрації.

Згідно з Законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», прожитковий мінімум з 1 липня 2021 року на одну особу працездатного віку в розрахунку на місяць становить 2379 грн.

У зв’язку з цим управління «Центр надання адміністративних послуг» Кремінської міської ради повідомляє, що адміністративний збір за Витяг із Державного земельного кадастру становить 118,95 грн.

Управління «Центр надання адміністративних послуг» Кремінської міської ради доводить до відома, що з 11 липня 2021 року набирає чинність наказ Міністерства фінансів України від 19.03.2021 № 163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності», який зареєстрований Міністерством юстиції України 08.06.2021 № 768/36390.

Положення про форму та зміст структури власності розроблено відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та відображає форму і зміст структури власності.

Звертаємо увагу, що всі юридичні особи, в яких міститися відомості в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника, протягом трьох місяців мають подати державному регістратору документи для оновлення в Єдиному державному реєстрі відомості про кінцевого бенефіціарного власника. У разі подання документів встановлений строк адміністративний збір справлятися не буде, але після закінченні тримісячного строку адміністративний збір буде справлятися у розмірі, встановленому статтею 36 Закону про реєстрацію.

За більш детальною інформацією звертайтеся до Управління «Центр надання адміністративних послуг» Кремінської міської ради за телефонами: (06454) 2 16 43; 066 000 22 01.

Законом України "Про громадські об'єднання" встановлено, що власна назва громадського об'єднання не повинна бути тотожною власним назвам інших зареєстрованих громадських об'єднань.

Найменування громадського об'єднання складається з двох частин - загальної та власної назв. У загальній назві зазначається організаційно-правова форма громадського об'єднання ("громадська організація", "громадська спілка").

Таким чином, саме власна назва громадського об'єднання не повинна бути тотожною власним назвам інших зареєстрованих громадських об'єднань.

Перевірити тотожність власної назви громадського об'єднання можна скориставшись онлайн-сервісом Міністерства юстиції України – "Он-лайн будинок юстиції" (далі – Портал) за посиланням у мережі Інтернет https://online.minjust.gov.ua.

Тотожність можна перевірити за допомогою Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), а також Реєстру громадських об'єднань, посилання на які є на Порталі.

У пошуковому полі відповідного реєстру необхідно ввести власну назву громадського об'єднання або найменування громадського об'єднання та здійснити пошук.

У разі відсутності результатів пошуку, у вигляду знайдених Єдиним державним реєстром та Реєстром громадських об'єднань збігів, можна сміливо використовувати таку власну назву та найменування новоствореному громадському об'єднанню.

У разі наявності тотожних назв необхідно визначати нову власну назву та найменування громадського об'єднання.

Суб’єктом державної реєстрації громадських об'єднань у Луганській області є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).

Місцезнаходження відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

Зразки документів можна переглянути та завантажити на офіційному вебсайті Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/derzhavna-reiestratsiia-drukovanykh-zasobiv-masovoi-informatsii-ta-hromadskykh-formuvan-formy-ta-zrazky-dokumentiv/ .

Громадське об'єднання має право у будь-який час прийняти рішення про припинення своєї діяльності (саморозпуск). Рішення про саморозпуск громадського об'єднання приймається у порядку, встановленому статутом цього об'єднання.

Вищий орган управління, який прийняв рішення про саморозпуск громадського об'єднання, створює ліквідаційну комісію або доручає керівному органу здійснювати повноваження ліквідаційної комісії для проведення припинення громадського об'єднання як юридичної особи, а також приймає рішення щодо використання коштів та майна громадського об'єднання після його ліквідації відповідно до статуту.

Дії, пов'язані з припиненням діяльності громадського об'єднання зі статусом юридичної особи шляхом саморозпуску, умовно можна поділити на 2 етапи, кожен з яких вимагає звернення до суб'єкта державної реєстрації.

Так, на першому етапі, для державної реєстрації рішення про припинення громадського об'єднання зі статусом юридичної особи до державного реєстратора подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення вищого органу управління громадського об'єднання про припинення діяльності громадського об'єднання шляхом ліквідації (саморозпуску), затвердження персонального складу ліквідаційної комісії або ліквідатора, реєстраційних номерів облікових карток платників податків (або відомості про серію та номер паспорта - для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), строк заявлення кредиторами своїх вимог. Строк заявлення кредиторами своїх вимог не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

На другому етапі, після здійснення всіх передбачених законодавством дій пов'язаних з припиненням громадського об'єднання зі статусом юридичної особи і проведенням відповідних перевірок уповноваженими державними органами, та після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами, до державного реєстратора подаються такі документи:

  • заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;
  • довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.

Розгляд документів, поданих як для державної реєстрації рішення про припинення громадського об'єднання, так і для проведення державної реєстрації припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації здійснюється не пізніше трьох робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Адміністративний збір, за державну реєстрацію рішення про припинення громадського об'єднання та припинення громадського об'єднання в результаті ліквідації, не справляється.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202. Зразки документів можна переглянути та завантажити на офіційному вебсайті Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/derzhavna-reiestratsiia-drukovanykh-zasobiv-masovoi-informatsii-ta-hromadskykh-formuvan-formy-ta-zrazky-dokumentiv/ .

Понеділок, 26 квітня 2021 09:45

Створення громадського об'єднання

Утворення громадського об'єднання здійснюється на установчих зборах його засновників та оформлюється протоколом.

Протокол установчих зборів громадського об'єднання має містити відомості про:

дату та місце проведення установчих зборів;

осіб, які брали участь в установчих зборах;

рішення про утворення громадського об'єднання із зазначенням мети (цілей) його діяльності;

рішення про визначення найменування та за наявності - скороченого найменування громадського об'єднання;

рішення про затвердження статуту громадського об'єднання;

рішення про утворення (обрання) керівника, органів управління громадського об'єднання відповідно до затвердженого статуту;

рішення про визначення особи (осіб), яка має право представляти громадське об'єднання у правовідносинах з державою та іншими особами і вчиняти дії від імені громадського об'єднання без додаткового уповноваження (далі - особа, уповноважена представляти громадське об'єднання), - для громадського об'єднання, яке має намір здійснювати діяльність без статусу юридичної особи, якщо утворення (обрання) органів управління не передбачено рішенням про утворення такого об'єднання;

рішення про визначення особи (осіб), яка має право представляти громадське об'єднання для здійснення реєстраційних дій, - для громадського об'єднання, яке має намір здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи.

Юридична особа приватного права бере участь в утворенні громадської спілки через свого керівника або іншого уповноваженого представника, який діє на підставі довіреності на вчинення дій щодо утворення громадської спілки.

У протоколі установчих зборів можуть зазначатися відомості і про інші прийняті на цих зборах рішення стосовно утворення та/або діяльності громадського об'єднання.

Особа може бути обрана керівником, обрана до складу керівного органу громадського об'єднання, визначена особою, яка має право представляти громадське об'єднання для здійснення реєстраційних дій, або визначена особою, уповноваженою представляти громадське об'єднання, за наявності її особистої згоди.

Протокол установчих зборів підписується головуючим та секретарем зборів.

Громадське об’єднання, яке має намір здійснювати діяльність із статусом юридичної особи або без такого статусу, підлягає державній реєстрації в порядку, визначеному Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", протягом 60 днів з дня проведення установчих зборів.

У разі неподання (не надсилання) документів для реєстрації громадського об’єднання протягом 60 днів з дня утворення таке громадське об’єднання не вважається утвореним.

Дії від імені незареєстрованого громадського об’єднання, крім дій, пов’язаних з реєстрацією такого об’єднання, забороняються.

Невід'ємною частиною протоколу установчих зборів громадського об'єднання є реєстр осіб, які брали участь в установчих зборах, в якому обов'язково зазначаються відомості:

щодо фізичних осіб - прізвище, ім'я та по батькові особи, дата народження, а для іноземців та осіб без громадянства також дані національного паспорта або документа, що його замінює. Дані про особу засвідчуються її особистим підписом;

щодо юридичних осіб - повне найменування, ідентифікаційний код, юридична адреса, прізвище, ім'я та по батькові особи, яка уповноважена брати участь в установчих зборах. Ці дані засвідчуються підписом особи, уповноваженої брати участь в установчих зборах.

Зразки документів для державної реєстрації створення громадської організації можна переглянути та завантажити на офіційному вебсайті Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/derzhavna-reiestratsiia-drukovanykh-zasobiv-masovoi-informatsii-ta-hromadskykh-formuvan-formy-ta-zrazky-dokumentiv/.

Суб’єктом державної реєстрації громадських формувань у Луганській області є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).

Місцезнаходження відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

Запроваджений Міністерством юстиції України онлайн-сервіс – "Он-лайн будинок юстиції" є сучасним засобом як отримання інформації з різноманітних державних реєстрів, так і забезпечує можливість подачі документів для попереднього правового аналізу документів на реєстрацію громадської організації зі статусом юридичної особи та подачі документів для державної реєстрації створення громадської організації онлайн, не звертаючись безпосередньо до центру надання адміністративних послуг або відповідного суб'єкта державної реєстрації.

"Он-лайн будинок юстиції" можна знайти за посиланням у мережі Інтернет - https://online.minjust.gov.ua.

До переваг користування "Он-лайн будинком юстиції" можна віднести:

оперативне, в режимі реального часу, отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також з Реєстру громадських об'єднань;

цілодобовий, 24/7 доступ до інформації з державних реєстрів;

цілодобова, 24/7 можливість подачі документів для попереднього правового аналізу документів на реєстрацію громадської організації зі статусом юридичної особи та подачі документів для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи;

перевірка тотожності найменування громадського об'єднання;

зручність користування та зрозумілий інтерфейс для роботи;

у разі подачі документів, для попереднього правового аналізу документів на реєстрацію громадської організації зі статусом юридичної особи та виправлення помилок (за наявності), додаткова впевненість при подачі документів для державної реєстрації;

відсутність черг при подачі документів;

відсутність контакту з державним реєстратором, що знижує корупційні ризики;

відсутність необхідності звернення до центру надання адміністративних послуг або до відповідного суб'єкта державної реєстрації, для подачі документів для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи (звертаємо увагу, що подача документів онлайн для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи можлива лише за наявності електронних цифрових підписів).

Також нагадуємо, що суб’єктом державної реєстрації громадських організацій у Луганській області є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).

Місцезнаходження відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

Після проведення установчих зборів засновників та підготовки всіх необхідних документів перед засновниками та особою, яка має право представляти громадську організацію для здійснення реєстраційних дій, постає необхідність подати документи для державної реєстрації новоствореної громадської організації на державну реєстрацію.

Існує декілька способів подачі документів.

1 спосіб - це особисте звернення для подачі документів. Звернутися можна безпосередньо до суб'єкта державної реєстрації або до центрів надання адміністративних послуг, які виступають як фронт-офіси та забезпечують прийняття документів, поданих для державної реєстрації громадських організацій.

Суб’єктом державної реєстрації громадських організацій у Луганській області є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).

Місцезнаходження відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) (далі – Відділ) - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

З переліком центрів надання адміністративних послуг, які забезпечують прийняття документів поданих для державної реєстрації громадських організацій, можна ознайомитися на офіційному вебсайті Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/sub-iekty-pryjomu-vydachi-dokumentiv-u-sferi-derzhavnoi-reiestratsii-hromadskykh-formuvan/.

Звертаємо увагу, що до закінчення технічного доопрацювання Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань центри надання адміністративних послуг не здійснюють прийом документів, поданих для державної реєстрації громадських організацій, що не мають статусу юридичної особи!

2 спосіб – це надсилання документів поштовим відправленням. У такому випадку документи у Луганській області необхідно надсилати до Відділу за вищенаведеною адресою.

Звертаємо увагу, що у випадку надсилання документів поштовим відправленням, підпис заявника на відповідній формі заяви посвідчується нотаріально!

3 спосіб – це онлайн подача документів. Така можливість забезпечується онлайн сервісом Міністерства юстиції України – "Онлайн будинок юстиції", за посиланням https://online.minjust.gov.ua .

У випадку такої подачі документів, засновникам громадської організації зі статусом юридичної особи необхідно мати електронний цифровий підпис.

Звертаємо увагу, що до закінчення технічного доопрацювання Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань подача документів онлайн, для державної реєстрації створення громадської організації, що не має статусу юридичної особи, за допомогою "Онлайн будинок юстиції" не функціонує!

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

Громадська організація - це громадське об'єднання, засновниками та членами (учасниками) якого є фізичні особи.

Для реєстрації громадської організації необхідно підготувати певний перелік документів та звернутися до суб'єкта державної реєстрації.

Для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи подаються наступні документи:

заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування, форми 4, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 року № 3268/5 "Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 листопада 2016 року за № 1500/29630 (зі змінами);

примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення засновників про створення громадської організації зі статусом юридичної особи – протокол установчих зборів засновників;

реєстр осіб (громадян), які брали участь в установчих зборах засновників, в якому зазначаються прізвище, ім'я та по батькові особи, дата народження, а для іноземців та осіб без громадянства також дані національного паспорта або документа, що його замінює. Дані про особу засвідчуються її особистим підписом;

відомості про керівні органи (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);

відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадську організацію для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);

установчий документ громадської організації - статут (викладається в письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується всіма засновниками).

Для державної реєстрації створення громадської організації, що не має статусу юридичної особи подаються наступні документи:

заява щодо державної реєстрації громадського формування без статусу юридичної особи, форми 7, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 року № 3268/5 "Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 листопада 2016 року за № 1500/29630 (зі змінами);

примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення засновників про створення громадської організації – протокол установчих зборів засновників;

реєстр осіб (громадян), які брали участь в установчих зборах засновників, в якому зазначаються прізвище, ім'я та по батькові особи, дата народження, а для іноземців та осіб без громадянства також дані національного паспорта або документа, що його замінює. Дані про особу засвідчуються її особистим підписом;

відомості про засновників громадської організації (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, адреса місця проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);

відомості про особу (осіб), уповноважену представляти громадську організацію (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), контактний номер телефону та інші засоби зв’язку).

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації створення громадської організації - не пізніше трьох робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Суб’єктом державної реєстрації громадських формувань у Луганській області є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).

Місцезнаходження відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

Main Menu

Kremins'ka TG
NY Kremins'ka TG