Фейсбук-сторінка Кремінської міської ради

BUS Довідка. Кремінна
Зеленая Кременная. Фотографии природы

План місцевого економічного розвитку

Асоціація міст України

Інформація (77)

Якщо ви хочете співпрацювати з громадською організацією, стати її членом, написати листа, зателефонувати або отримати будь-яку іншу інформацію про громадську організацію, існує декілька варіантів отримання необхідної інформації:

  • Скористатись сервісом Міністерства юстиції України «Безкоштовний запит, Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (можливо лише знайти інформацію про громадську організацію зі статусом юридичної особи).

Як знайти:

- в пошуковому полі Інтернету ввести слова «Безкоштовний запит ЄДР» та перейти за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, обрати графу «Юридична особа», в графі «ОПФ» обрати «Громадська організація», в графі «Запит» написати назву громадської організації (назва пишеться без слів «громадська організація») або код ЄДРПОУ та натиснути «Пошук»;

- в пошуковому полі Інтернету ввести слова «Он-лайн будинок юстиції» та перейти за посиланням https://online.minjust.gov.ua/, обрати розділ «Інформація з реєстрів», потім розділ «Організації, об’єднання, формування», надалі – «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» обрати графу «юридична особа», в графі «ОПФ» обрати «Громадська організація», в графі «Запит» написати назву громадської організації (назва пишеться без слів «громадська організація») або код ЄДРПОУ та натиснути «Пошук».

2) Скористатись пошуком у Реєстрі громадських об’єднань (можливий пошук громадських організацій як зі статусом юридичної особи, так і без статусу юридичної особи).

         Як знайти:

- в пошуковому полі Інтернету ввести слова «Реєстр громадських об’єднань» та перейти за посиланням https://rgo.informjust.gov.ua/, в графі «Найменування» написати найменування громадської організації та натиснути «Пошук»;

- в пошуковому полі Інтернету ввести слова «Он-лайн будинок юстиції» та перейти за посиланням https://online.minjust.gov.ua/, обрати розділ «Інформація з реєстрів», потім розділ «Організації, об’єднання, формування», надалі – «Реєстр громадських об’єднань» в графі «Найменування» написати найменування громадської організації та натиснути «Пошук».

  • Отримати електронний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формування (тільки для громадських організацій зі статусом юридичної особи).

Як знайти:

- в пошуковому полі Інтернету ввести слова «Платний запит ЄДР» та перейти за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/extractedr, обрати дію «Створити запит», заповнити розділи «Тип документу», «Критерії пошуку», «Відомості» та здійснити оплату.

Також перелік громадських організацій, місцезнаходженням яких є населені пункти Луганської області, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі, розміщений на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області в розділі «Напрями діяльності» - «Державна реєстрація друкованих засобів масової інформації та громадських формувань» - «Зареєстровані громадські формування» або за посиланням https://www.lugjust.gov.ua/zareyestrovani-hromadski-formuvannya.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Відповідно до статті 2 Закону України «Про оренду землі» (далі- Закон) відносини, пов’язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, Законом України «Про оренду землі», законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Так, оренда землі – це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності (стаття 1 Закону).

Право на поновлення (пролонгацію) договору оренди землі – це визначене законом переважне право орендаря укласти договір оренди землі на новий строк, що виникає у разі належного виконання ним обов’язків за умовами договору та після закінчення строку договору оренди землі, або коли орендар продовжує користуватися земельною ділянкою після закінчення строку договору оренди за відсутності заперечень орендодавця. Порядок поновлення договорів оренди землі деталізовано викладено у статті 33 Закону України «Про оренду землі».

Законодавством передбачено два випадки поновлення (пролонгації) договору оренди землі:

1) у разі належного виконання орендарем своїх обов’язків за договором, строк якого закінчується, орендар отримує переважне право перед іншими особами на укладання договору оренди землі на новий строк (ч. 1 ст. 33 Закону України «Про оренду землі»).

Так, орендар, який має намір скористатися переважним правом на укладення договору оренди на новий строк, зобов’язаний повідомити про це орендодавця до спливу строку договору оренди землі у строк, встановлений цим договором, але не пізніше ніж за місяць до спливу строку договору оренди землі.

До листа-повідомлення про поновлення договору оренди землі орендар додає проект додаткової угоди.

При поновленні договору оренди землі його умови можуть бути змінені за згодою сторін. У разі недосягнення домовленості щодо орендної плати та інших істотних умов договору переважне право орендаря на укладення договору оренди землі припиняється.

Орендодавець у місячний термін розглядає надісланий орендарем лист-повідомлення з проектом додаткової угоди, перевіряє його на відповідність вимогам закону, узгоджує з орендарем (за необхідності) істотні умови договору і, за відсутності заперечень, укладає з орендарем додаткову угоду про поновлення договору оренди землі. За наявності заперечень орендодавця щодо поновлення договору оренди землі орендарю направляється лист-повідомлення про прийняте орендодавцем рішення.

2) орендар продовжує користуватися земельною ділянкою після закінчення строку договору оренди за відсутності протягом одного місяця після закінчення дії договору оренди листа-повідомлення орендодавця про заперечення у поновленні договору оренди землі (ч. 6 ст. 33 Закону України «Про оренду землі»).

Зверніть увагу, що відповідно до ч. 6 ст. 33 Закону України «Про оренду землі» визначено, що у цьому випадку укладання додаткової угоди про поновлення договору оренди землі здійснюється із:

  • власником земельної ділянки (щодо земель приватної власності);
  • уповноваженим керівником органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування без прийняття рішення органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування про поновлення договору оренди землі (щодо земель державної або комунальної власності). Керівник органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який уповноважений підписувати додаткову угоду до договору оренди землі щодо земельної ділянки державної або комунальної власності, визначається рішенням цього органу.

Тож, у разі якщо орендар продовжує користуватися земельною ділянкою після закінчення строку договору оренди і за відсутності протягом одного місяця після закінчення строку договору листа-повідомлення орендодавця про заперечення у поновленні договору оренди землі такий договір вважається поновленим на той самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором.

Додаткова угода до договору оренди землі про його поновлення має бути укладена сторонами у місячний строк в обов’язковому порядку.

Відмова, а також наявне зволікання в укладенні додаткової угоди до договору оренди землі може бути оскаржено в суді.

Відповідно до останнього абзацу статті 33 Закону України «Про оренду землі» у разі зміни межі або цільового призначення земельної ділянки поновлення договору оренди землі здійснюється у порядку одержання земельної ділянки на праві оренди.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Луганській області повідомляє наступне.

Відповідно до пункту 5 Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 171 (далі – Порядок), спеціальній перевірці, зокрема, підлягають відомості щодо наявності в особи корпоративних прав.

Відповідно до частини першої статті 167 Господарського кодексу України, корпоративні права - це права особи, частка якої визначається у статутному капіталі (майні) господарської організації, що включають правомочності на участь цієї особи в управлінні господарською організацією, отримання певної частки прибутку (дивідендів) даної організації та активів у разі ліквідації останньої відповідно до закону, а також інші правомочності, передбачені законом та статутними документами.

Частиною першою статті 36 Закону України “Про запобігання корупції” (далі — Закон) встановлено, що у разі виявлення в осіб, визначених у пункті 1підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону (далі — посадові особи), корпоративних прав, такі посадові особи зобов’язані протягом 30 днів після призначення (обрання) на посаду передати в управління іншій особі належні їм підприємства та корпоративні права у порядку, встановленому законом.

Звертаємо увагу, що відповідно до частини п'ятої статті 36 Закону посадові особи, призначені (обрані) на посаду, в одноденний термін після передачі в управління належних їм підприємств та корпоративних прав зобов’язані письмово повідомити про це Національне агентство з питань запобігання корупції із наданням нотаріально засвідченої копії укладеного договору.

Нагадуємо, що спеціальна перевірка щодо наявності в особи корпоративних прав, яка претендує на зайняття посади у територіальних органах чи підрозділах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади або інших державних органів, органах влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністраціях, органах місцевого самоврядування, проводиться головними територіальними управліннями юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі. Спеціальна перевірка наявності в осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, корпоративних прав, здійснюється на підставі запиту відповідного державного органу чи органу місцевого самоврядування, до якого додаються копії письмової згоди кандидата на проведення спеціальної перевірки, автобіографії, паспорта. Форма запиту та згоди на проведення спеціальної перевірки затверджені Порядком.

Для отримання додаткової інформації звертайтеся за телефонами: (064252) 4 22 16, 095 362 42 02.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. №1127 зі змінами затверджений “Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” (далі - Порядок).

Відповідно до пункту 53 Порядку для державної реєстрації права власності на об’єкт нерухомого майна, реєстрацію якого проведено до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент його виникнення, у зв’язку із втратою, пошкодженням чи псуванням відповідного, свідоцтва про право власності на нерухоме майно використовуються відомості з Реєстру прав власності на нерухоме майно, який є архівною складовою частиною Державного реєстру прав, та паперові носії інформації (реєстрові книги, реєстраційні справи, ведення яких здійснювали підприємства бюро технічної інвентаризації).

Для проведення державної реєстрації державному реєстратору необхідно надати:

- квитанцію про сплату адміністративного збору;

- копію паспорта заявника;

- копію примірника втраченого, пошкодженого чи зіпсованого свідоцтва про право власності на нерухоме майно (у разі наявності);

Державна реєстрація прав у випадку, передбаченому цим пунктом, проводиться виключно за умови встановлення державним реєстратором наявності зареєстрованих речових прав на підставі такого документа в Реєстрі прав власності на нерухоме майно, або на паперових носіях інформації (в реєстрових книгах, реєстраційних справах, ведення яких здійснювали підприємства бюро технічної інвентаризації), з обов’язковим зазначенням у Державному реєстрі прав відомостей про втрату, пошкодження чи зіпсування відповідного документа.

При цьому фізичні та юридичні особи — під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені до проведення державної реєстрації прав в порядку, визначеному Законом України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” не звільняються від сплати адміністративного збору під час проведення державної реєстрації, оскільки право відповідно до п. 53 Порядку реєструється не на підставі свідоцтва про право власності на нерухоме майно, а на підставі інформації отриманої з Реєстру прав власності на нерухоме майно та з паперових носіїв інформації (реєстрові книги, реєстраційні справи, ведення яких здійснювали підприємства бюро технічної інвентаризації).

Даний нормативно правовий акт надає право громадянам зареєструвати свої права на об'єкт нерухомого майна без звернення до суду.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Помилково сплатили кошти не на той рахунок або надміру перерахували? Не засмучуйтесь, їх можливо повернути! Повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету коштів здійснюється органами Державної казначейської служби України. Якщо громадським формуванням було помилково або надміру сплачено кошти за державну реєстрацію до державного бюджету, діючим законодавством передбачена процедура повернення таких коштів, яка визначена Порядком повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України 03.09.2013 № 787, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2013 року за № 1650/24182.

Для повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного бюджету за кодами бюджетної класифікації 22010300 (державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань), 22012700 (плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань), 22012900 (плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань), громадському формуванню потрібно виконати декілька простих кроків:

1) звернутись до Головного територіального управління юстиції у Луганській області із заявою про підготовку та видачу подання про повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного бюджету;

2) отримати подання Головного територіального управління юстиції у Луганській області на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету;

3) звернутися з поданням Головного територіального управління юстиції у Луганській області та заявою до відповідного органу Державної казначейської служби.

Заява про повернення коштів з бюджету, яка подається до відповідного органу Державної казначейської служби, складається платником у довільній формі з обов'язковим зазначенням такої інформації: причини повернення коштів з бюджету, найменування платника (суб'єкта господарювання), код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку у паспорті), місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи та номер контактного телефону, сума платежу, що підлягає поверненню, спосіб перерахування коштів з бюджету - у безготівковій формі із зазначенням реквізитів рахунку одержувача коштів чи у готівковій формі.

До заяви додається оригінал або копія документу про переказ коштів або паперова копія електронного розрахункового документа, які підтверджують перерахування коштів до державного бюджету.

4) отримати кошти.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Згідно з частиною третьою статті 29 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” реєстраційна справа юридичної особи, фізичної особи-підприємця, громадського формування в паперовій формі зберігається у суб’єкта державної реєстрації за місцезнаходженням юридичної особи, громадського формування, фізичної особи — підприємця:

- щодо юридичної особи (крім громадського формування) та фізичної особи - підприємця - у виконавчих органах міської ради міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київській, Севастопольській міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях.

- щодо громадського формування, професійних спілок, їх організацій, об’єднань профспілок - у Міністерстві юстиції України, територіальних органах Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

Суб’єкт державної реєстрації, який провів реєстраційну дію, протягом трьох робочих днів з дня її проведення надсилає документи, подані для проведення реєстрації, відповідному суб’єкту державної реєстрації, уповноваженому зберігати реєстраційні справи.

Відповідно до підпунктів 2, 3 пункту 1 наказу Міністерства юстиції України від 25 листопада 2016 р. № 3359/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, в межах декількох адміністративно-територіальних одиниць» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 листопада 2016 р. за № 1528/29658, ведення реєстраційних справ у паперовій формі щодо юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, місцезнаходженням/місцем проживання яких є Автономна Республіка Крим та місто Севастополь, забезпечує Головне територіальне управління юстиції у Херсонській області; ведення реєстраційних справ у паперовій формі щодо юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, місцезнаходженням/місцем проживання яких є населені пункти, в яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населені пункти, що розташовані на лінії зіткнення в Донецькій та Луганській областях, забезпечує Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області та Головне територіальне управління юстиції у Луганській області.

Перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджений Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07 листопада 2014 р. № 1085 “Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення”.

Місцезнаходження Головного територіального управління юстиції у Луганській області: Луганська обл., м. Сєвєродонецк, вул. Єгорова, 22, тел. (06452)42216.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Відповідно до частини першої статті 7 Закону України “Про громадські об'єднання” (далі — Закон), засновниками громадської організації можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, які досягли 18 років, а молодіжної та дитячої громадської організації - 14 років. Кількість засновників громадського об'єднання не може бути меншою, ніж дві особи.

Утворення громадського об'єднання здійснюється на установчих зборах його засновників та оформлюється протоколом.

Протокол установчих зборів громадського об'єднання має містити відомості про:

1) дату та місце проведення установчих зборів;

2) осіб, які брали участь в установчих зборах;

3) рішення про утворення громадського об'єднання із зазначенням мети (цілей) його діяльності;

4) рішення про визначення найменування та за наявності - скороченого найменування громадського об'єднання;

5) рішення про визначення особи (осіб), яка має право представляти громадське об'єднання у правовідносинах з державою та іншими особами і вчиняти дії від імені громадського об'єднання без додаткового уповноваження (далі - особа, уповноважена представляти громадське об'єднання), - для громадського об'єднання, яке має намір здійснювати діяльність без статусу юридичної особи, якщо утворення (обрання) органів управління не передбачено рішенням про утворення такого об'єднання.

У разі утворення громадського об'єднання, яке має намір здійснювати діяльність без статусу юридичної особи, рішення про затвердження статуту громадського об'єднання та про утворення (обрання) керівника, органів управління громадського об'єднання відповідно до затвердженого статуту, приймаються, якщо наявність статуту та/або утворення (обрання) органів управління передбачено рішенням про утворення такого об'єднання.

Протокол установчих зборів підписується головуючим та секретарем зборів.

Відповідно до частини одинадцятої статті 9 Закону, невід'ємною частиною протоколу установчих зборів громадського об'єднання є реєстр осіб, які брали участь в установчих зборах, в якому обов'язково зазначаються відомості про прізвище, ім'я та по батькові особи, дата народження, а для іноземців та осіб без громадянства також дані національного паспорта або документа, що його замінює. Дані про особу засвідчуються її особистим підписом.

Відповідно до статті 19 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань”, для державної реєстрації громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи, подаються такі документи:

1) заява про державну реєстрацію громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи;

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення про утворення громадського об’єднання;

3) відомості про засновників громадського об’єднання (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, адреса місця проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) - для фізичної особи; її найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код - для юридичної особи);

4) відомості про особу (осіб), уповноважену представляти громадське об’єднання (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), контактний номер телефону та інші засоби зв’язку).

Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи, здійснюється протягом трьох робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Адміністративний збір за реєстрацію громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи, не справляється.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Самовільне зайняття земельної ділянки є адміністративним правопорушенням, передбаченим статтею 53-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Його вчинення тягне за собою накладення штрафу на громадян від десяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двадцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Також, статтею 197-1 Кримінального кодексу України встановлена кримінальна відповідальність за самовільне зайняття земельної ділянки, яким завдано значної шкоди її законному володільцю або власнику. За вчинення такого злочину встановлене кримінальне покарання у вигляді штрафу від двохсот до трьохсот неоподатковуваних або арешту на строк до шести місяців.

Самовільне зайняття земельної ділянки, вчинене особою, раніше судимою за злочин, передбачений цією статтею, або групою осіб, або щодо земельних ділянок особливо цінних земель, земель в охоронних зонах, зонах санітарної охорони, санітарно-захисних зонах чи зонах особливого режиму використання земель, карається обмеженням волі на строк від двох до чотирьох років або позбавленням волі на строк до двох років.

У разі ж самовільного будівництва будівель або споруд на самовільно зайнятій земельній ділянці, кримінальне покарання встановлюється у вигляді штрафу від трьохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арешту на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років, а у разі, якщо таке будівництво здійснено на земельній ділянці особливо цінних земель, земель в охоронних зонах, зонах санітарної охорони, санітарно-захисних зонах чи зонах особливого режиму використання земель - позбавлення волі на строк від одного до трьох років.

Крім того, власник або користувач земельної ділянки вправі звернутись до суду із позовом про стягнення із особи, яка неправомірно використовує земельну ділянку завданих цим збитків, а також, у разі, якщо суд визнає це обґрунтованим, і моральної шкоди.

Слід зазначити, що шкода визнається значною, якщо вона у сто і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

Що необхідно зробити громадянину у разі, коли він виявив, що його земельна ділянка зайнята сторонньою особою

У разі, якщо Ви виявили, що Ваша земельна ділянка без Вашого дозволу використовується сторонньою особою, необхідно звернутись до Управління з контролю за використанням та охороною земель територіального підрозділу Держгеокадастру у відповідній області. Інспектор вказаного управління має провести обстеження земельної ділянки, скласти акт обстеження земельної ділянки, визначити розмір шкоди, завданої її самовільним зайняттям та здійснити заходи із притягнення порушника до адміністративної відповідальності.

Крім того, Ви вправі звернутись до суду із позовом про звільнення самовільно зайнятої земельної ділянки.

При виявленні ознак злочину, передбаченого статтею 197-1 Кримінального кодексу України, необхідно звернутись до органів внутрішніх справ.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області вкотре нагадує, що 24.12.2015 року прийнято Закон України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації » (далі - Закон), який набрав чинності 01.01.2016 року.

Відповідно до вимог Закону органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування, які є засновниками друкованих засобів масової інформації, повинні вийти зі складу засновників друкованих засобів масової інформації до 01 січня 2019 року одним із способів, передбачених статтею 3 вищевказаного Закону, а саме:

1) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції – у разі відсутності у майні редакції державного (комунального) майна;

2) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з перетворення редакції членами її трудового колективу у суб’єкт господарювання із збереженням назви, цільового призначення, мови видання і тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації;

3) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з подальшою приватизацією майна редакції, що перебуває у державній чи комунальній власності, відповідно до законодавства з питань приватизації, якщо трудовий колектив редакції не подає протягом установленого цим Законом строку пропозиції про свою участь у реформуванні друкованого засобу масової інформації.

Звертаємо увагу засновників державних та комунальних друкованих засобів масової інформації на те, що у разі неподання до 31 грудня 2018 року заяви на перереєстрацію відповідного друкованого засобу масової інформації до Головного територіального управління юстиції у Луганській області (відповідно до вимог ст. 11 Закону):

  • свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації буде визнано недійсним;
  • після прийняття рішення про визнання свідоцтва недійсним подальший випуск або розповсюдження друкованого видання відповідно до ст. 41 Закону України «Про друковані засоби масової інформацію (пресу) в Україні» вважатиметься порушенням законодавства про друковані засоби масової інформації та тягне за собою відповідальність відповідно до вимог ст. 186-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

  Отримати консультацію питань державної реєстрації/перереєстрації друкованих засобів масової інформації можливо за телефонами 095-362-42-02 або 06452-42216.

 

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Вівторок, 25 вересня 2018 10:00

Як зареєструвати професійну спілку

Професійна спілка (далі-профспілка) створюється з метою здійснення представництва та захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки.

Профспілки на підприємствах, в установах, організаціях та їх структурних підрозділах представляють інтереси своїх членів і захищають їх трудові, соціально-економічні права та інтереси. Свої повноваження профспілкові організації здійснюють через утворені відповідно до статуту (положення) виборні органи.

Рішення про створення профспілки приймається на з'їздах, установчих зборах, установчих конференціях тощо, там же приймається статут профспілки.

Для створення та державної реєстрації необхідно затвердити Статут профспілки.

Статут профспілки повинен містити відомості про:

  1. Статус та повну назву профспілки, її скорочену назву (за наявності), місцезнаходження її виборних органів (юридичну адресу).
  2. Мету та завдання профспілки.
  3. Умови і порядок прийняття в члени профспілки та вибуття з неї.
  4. Права, обов'язки членів профспілки, умови, порядок та підстави виключення з членів профспілки.
  5. Територіальну, галузеву або фахову сферу діяльності.
  6. Організаційну структуру профспілки, повноваження її організацій, виборних органів, порядок формування їх складу.
  7. Умови, терміни, порядок скликання з'їздів, конференцій чи загальних зборів членів профспілки та порядок прийняття ними рішень.
  8. Порядок і терміни звітності виборних органів профспілки перед членами профспілки, порядок здійснення контролю за діяльністю           виборних органів профспілки.
  9. Джерела надходження (формування) коштів профспілки та напрями їх використання.
  10. Порядок здійснення господарської діяльності, необхідної для виконання статутних завдань профспілки.
  11. Порядок внесення змін до статуту профспілки.
  12. Умови та порядок припинення діяльності профспілки і вирішення майнових питань.

У статуті профспілки можуть бути передбачені й інші положення, що стосуються особливостей створення та функціонування певної профспілки, якщо це не суперечить закону.

Засновниками профспілки можуть бути громадяни України. Іноземні громадяни та особи без громадянства не можуть створювати профспілки, але можуть вступати до профспілок, якщо це передбачено їх статутами.

Документи, що подаються для державної реєстрації створення профспілки:

  1. Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи форми 1, яка затверджена наказом Міністерства юстиції України від 18 листопада 2016 року № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18 листопада 2016 року за № 1500/29630 ( зі змінами).
  2. Заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, - за бажанням заявника.
  3. Документ, що підтверджує створення профспілки - протокол з'їзду, установчих зборів, установчої конференції тощо. 

Протокол установчих зборів підписується головуючим та секретарем установчих зборів. Невід’ємною частиною протоколу установчих зборів є список осіб, які брали участь в установчих зборах.

  1. Статут профспілки (прошитий, пронумерований та підписаний засновниками профспілки).
  2. Відомості про керівні органи профспілки (ПІБ, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку).
  3. Відомості про особу (осіб), яка має право представляти профспілку для здійснення реєстраційних дій (ПІБ, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку).

Документи для державної реєстрації створення профспілки можна подати до Головного територіального управління юстиції у Луганській області, Центрів надання адміністративних послуг, Місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Документи можна подати особисто або надіслати поштою.    

Строк розгляду документів, поданих для державної реєстрації створення профспілки становить 15 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Адміністративний збір за державну реєстрацію створення профспілки не справляється.

Зразки документів, що подаються для державної реєстрації створення профспілки можна переглянути на сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області (http://lugjust.gov.ua).

Контактний номер телефону Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань реєстрації громадських формувань: (06452) 42216, (095) 3624202.

Також, можна отримати консультацію за допомогою он-лайн чату з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: https://lugjust.gov.ua/gf-chat/.

 

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Відносини щодо оренди земельної ділянки врегульовані Цивільним кодексом України (надалі – ЦКУ), Земельним кодексом України (надалі – ЗКУ) та Законом України «Про оренду землі». Типовий договір оренди землі затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2004 року № 220.

Оренда земель — це окрема організаційно-правова договірна форма використання земельної ділянки, яка передбачає передачу її власником-орендодавцем (державою, територіальною громадою, громадянином чи юридичною особою) у тимчасове строкове володіння та користування іншій особі-орендареві за плату для здійснення переважно підприємницької або іншої діяльності з привласненням останнім одержаної продукції і доходів.

Правонаступництво у разі зміни власника речі, переданої у найм, передбачено Загальними положеннями про найм Цивільного кодексу України. Відповідно до частини першої статті 770 ЦКУ у разі зміни власника речі, переданої у найм, до нового власника переходять права та обов’язки наймодавця.

Відповідно до частини четвертої статті 32 Закону України «Про оренду землі» перехід права власності на орендовану земельну ділянку до іншої особи (у тому числі в порядку спадкування), реорганізація юридичної особи-орендаря не є підставою для зміни умов або припинення договору, якщо інше не передбачено договором оренди землі.

Статтею 148-1 Земельного кодексу України передбачено, що до особи, яка набула право власності на земельну ділянку, що перебуває у користуванні іншої особи, з моменту переходу права власності на земельну ділянку переходять права та обов’язки попереднього власника земельної ділянки за чинними договорами оренди, суперфіцію, емфітевзису, земельного сервітуту щодо такої земельної ділянки.

Особа, яка набула право власності на земельну ділянку, протягом одного місяця з дня набуття права власності на неї зобов’язана повідомити про це її користувачів або орендарів із зазначенням: кадастрового номеру, місця розташування та площі земельної ділянки; найменування (для юридичних осіб), прізвища, ім’я, по батькові (для фізичних осіб) нового власника; місця проживання (знаходження) нового власника, його поштової адреси; платіжних реквізитів.

Повідомлення надсилається користувачу, орендарю земельної ділянки рекомендованим листом з повідомленням про вручення або вручається йому особисто під розписку.

За згодою сторін договору оренди, суперфіцію, емфітевзису, земельного сервітуту чи застави до такого договору можуть бути внесені зміни із зазначенням нового власника земельної ділянки.

Отже, після набуття права власності на земельну ділянку, в точу числі у порядку спадкування, яка знаходиться в оренді або у користуванні, обов’язково необхідно внести зміни до діючого договору оренди земельної ділянки, зокрема у частині визначення нової сторони орендаря або орендодавця.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Земельна ділянка — це частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, з визначеними щодо неї правами.

Під час поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок відбувається формування нової чи нових земельних ділянок. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.

Документами, необхідними для поділу чи об’єднання земельних ділянок є:

- нотаріально засвідчена заява власника земельної ділянки та розроблена землевпорядною організацією технічна документація на поділ земельної ділянки.

Крім нотаріальної заяви на поділ земельної ділянки, землевпорядній організації також треба надати:

- нотаріально засвідчену копію правовстановлюючого документу на земельну ділянку (державний акт, договір купівлі-продажу, дарування, міни, тощо);

- копії ідентифікаційних даних власника (паспорт, ідентифікаційний номер).

Крім того, якщо власників земельної ділянки декілька (спільна часткова або сумісна власність між співвласниками), то в такому випадку укладається нотаріальний договір на поділ земельної ділянки між співвласниками.

Звертаємо увагу, що цільове призначення земельних ділянок, утворених в результаті поділу первісної земельної ділянки, не може змінитись, а залишається таким, як і в первісної земельної ділянки (до поділу).

Поділ земельної ділянки здійснюється на підставі відповідної землевпорядної документації шляхом реєстрації новостворених земельних ділянок у Державному земельному кадастрі. Також за бажанням власника може бути здійснено об’єднання земельних ділянок. Це можливо, якщо особа стає власником сусідніх земельних ділянок і бажає їх об’єднати. При цьому земельні ділянки повинні мати спільний кордон і однакове цільове призначення.

Звертаємо увагу, що при об’єднанні або поділі земельної ділянки на новостворені земельні ділянки переходять усі обтяження та обмеження, які існували раніше і стосувалися попередніх земельних ділянок.

Після отримання витягів з кадастру на земельні ділянки, що утворились в результаті поділу, або об'єднання разом з документом, що посвідчує право власності на земельну ділянку до її поділу або об'єднання (крім випадків, коли право власності на таку земельну ділянку вже зареєстровано в Державному реєстрі прав) необхідно звернутись до центру надання адміністративних послуг або державного чи приватного нотаріуса для реєстрації права власності на новостворені земельні ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

2021 Кремінська міська рада

Please publish modules in offcanvas position.