Фейсбук-сторінка Кремінської міської ради

Асоціація міст України

Інформація (45)

Структурні утворення політичних партій можуть здійснювати свою діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу.

Про утворення обласних, міських, районних організацій або інших структурних утворень політичної партії, передбачених статутом партії, повідомляється суб’єкт державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у 10-денний строк з дня їх утворення.

Для державної реєстрації структурного утворення політичної партії зі статусом юридичної особи, подаються такі документи:

  1. заява про державну реєстрацію створення юридичної особи, форми 1, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 “Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань”, зареєстрован в Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за № 1500/29630 (із змінами);
  2. відомості про керівні органи структурного утворення політичної партії (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку), відомості про особу (осіб), яка має право представляти структурне утворення політичної партії для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);
  3. примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) протоколу установчих зборів (конференції) про утворення структурного утворення політичної партії, невід’ємною частиною якого є реєстр осіб, які брали участь в установчих зборах (конференції).

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації структурного утворення політичної партії, здійснюється не пізніше 10 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Державна реєстрація структурних утворень політичних партій здійснюється безкоштовно.

Суб'єктом державної реєстрації структурних утворень політичних партій у Луганській області є Головне територіальне управління юстиції у Луганській області.

Контактні номери телефонів Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань реєстрації громадських формувань: 0645242216, 0953624202.

Отримати консультацію можливо також за допомогою он-лайн чату з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: http://lugjust.gov.ua/gf-chat/ .

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами відрізняється в залежності від того, чи перебуває земельна ділянка в користуванні громадянина на початок її приватизації.

Заява подається, якщо земельна ділянка перебуває у його користуванні громадянина, в інших випадках подається клопотання.

У клопотанні (заяві) зазначаються цільове призначення земельної ділянки, її орієнтовні розміри (в межах норм безоплатної приватизації) та місце розташування..

До заяви додаються технічні матеріали та документи, що підтверджують розмір земельної ділянки. Такими документами можуть бути, зокрема, документи, що посвідчують право користування земельною ділянкою, матеріали інвентаризації.

До клопотання додаються:
графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (наприклад, викопіювання з кадастрової карти);
погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб);
документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені статтею 118 Земельного кодексу України.

Проте з метою підтвердження особи заявника, а також наявності в нього певних пільг рекомендується також подати копію: документа, що посвідчує особу (наприклад, паспорта громадянина України); довідки про присвоєння ідентифікаційного коду; документ що підтверджує право на пільги при отриманні земельних ділянок (наприклад, посвідчення учасника бойових дій).

Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельної ділянки, яка перебуває у користуванні громадянина, приймається у місячний строк.

Клопотання також розглядається у місячний строк, у наслідок чого приймається рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або про відмову у наданні такого дозволу (мотивовану).

Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою, техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у визначеному порядку.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Державна політика України у сфері місцевого самоврядування спирається на інтереси жителів територіальних громад і передбачає децентралізацію влади – тобто передачу від органів виконавчої влади органам місцевого самоврядування значної частини повноважень, ресурсів та відповідальності. В основу цієї політики закладено положення Європейської хартії місцевого самоврядування та найкращі світові стандарти суспільних відносин у цій сфері.

З метою врахування історичних, національно-культурних, соціально-економічних та інших особливостей здійснення місцевого самоврядування представницький орган місцевого самоврядування на основі Конституції України та в межах законодавства може прийняти статут відповідної територіальної громади.

Державна реєстрація статутів територіальних громад та статутів об’єднаних територіальних громад Луганської області здійснюється Головним територіальним управлінням юстиції у Луганській області.

Умови та порядок державної реєстрації статутів територіальних громад сіл, селищ, міст визначається Положенням про державну реєстрацію статутів територіальних громад, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 27 липня 1998 року № 1150 "Про затвердження Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад" (із змінами) (далі – Положення).

Згідно з пунктом 1-1. Положення прийняття та видача документів здійснюється через центри надання адміністративних послуг Луганської області.

Для державної реєстрації, разом із заявою встановленого Положенням зразка, подаються:
 статут територіальної громади села, селища, міста у двох примірниках;
 рішення представницького органу місцевого самоврядування про затвердження статуту;
 протокол пленарного засідання представницького органу місцевого самоврядування, на якому прийнято рішення про реєстрацію статуту.

Документи, що подаються для реєстрації статуту, мають бути оформлені відповідно до вимог законодавства та Положення.

Заява про державну реєстрацію статуту розглядається в місячний термін.

За результатами розгляду заяви приймається рішення про державну реєстрацію статуту або відмову в його реєстрації.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Електронний документообіг — це сучасна зручна альтернатива звичайним паперовим документам.

Електронний документообіг дозволяє позбутися від усіх незручностей:

  1. Всі документи «підписують» в електронному вигляді за допомогою цифрових підписів. Це швидко і просто.
  2. Для отримання паперової копії досить просто роздрукувати екземпляр. Зацікавлені особи отримують всю документацію миттєво, без довгого очікування листів або кур’єрів.
  3. Документи не втрачаються, помилки виправляються в стислі терміни.
  4. Немає необхідності виділяти корисну площу для зберігання безлічі паперових документів.

Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначив основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів. А особливості організації електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, роботи з електронними документами у діловодстві в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності та їх підготовки до передавання на архівне зберігання визначаються Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 р. № 1886/5.

У рамках реформи системи реєстрації бізнесу та нерухомості Міністерством юстиції України було запроваджено електронні он-лайн сервіси. Ознайомитись з їх можливостями можливо за допомогою Онлайн-будинку юстиції: https://online.minjust.gov.ua/.

Так, у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень можна скористатись такими послугами:

  1. Отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  2. Перевірити документ, виданий державним реєстратором за допомогою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  3. Отримати інформацію про стан розгляду заяви, що була подана державному реєстратору у паперовому вигляді.
  4. Попередньо подати заяву про державну реєстрацію.
  5. Поставити об'єкт нерухомого майна на контроль.

У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, зокрема, можна скористатись такими послугами:

  1. Виконати безкоштовний запит на отримання відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
  2. Отримати відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у вигляді виписки,витягу, довідки.
  3. Провести пошук запитів (витягів, виписок, довідок).
  4. Подати заяву для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Міністерством юстиції було розроблено інноваційні превентивні заходи захисту майна, зокрема:

- СМС_МАЯК — це сервіс, який дає можливість відстежувати зміни статусу об’єктів нерухомості за реєстраційним номером в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та можливість власникам об’єктів відстежувати подання заяв на проведення будь-яких реєстраційних дій щодо них.

- надано можливість власнику нерухомості подати заяву про заборону вчинення реєстраційних дій щодо власного об’єкта.

         Створено антирейдерську комісію, як ефективний інструмент боротьби з рейдерством.

       Комісія Міністерства юстиції України розглядає скарги на:

            рішення про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);

            рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

       Комісії територіальних органів Мін'юсту розглядають скарги на:

на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав), дії або бездіяльність державного реєстратора;

на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації прав.

         Від початку своєї діяльності комісія задовольнила більше 1 600 скарг, повернувши у власність громадян понад 16 тисяч га земельних ділянок та понад 230 тисяч квадратних метрів нерухомого майна.           

Забезпечено новий механізм захисту майнових прав в аграрній сфері, а саме:

            З середини 2017 року у регіонах створені та продовжують свою дію Оперативні штаби з протидії рейдерству та забезпечення прав і свобод власників і користувачів земель.

            За час дії такого штабу у Луганській області було розглянуто 16 звернень, здійснено 198 виїздів в межах Луганської області та надано 422 консультації з аграрних питань.

НАШІ КОНТАКТИ:

Адреси для надсилання скарг у сфері державної реєстрації:

01001, м. Київ, вул. Городецького, 13 — Міністерство юстиції України

93404, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, 22 — Головне територіальне управління юстиції у Луганській області.

Гаряча лінія Оперативного штабу:

(06452) 4-24-93, (0645) 70-50-89

 Мін'юст стоїть на захисті ваших прав!

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області повідомляє про зміни у земельному законодавстві, що відбулись 01.01.2019 року.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Media

Статтею 1 Закону України “Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності” від 15 вересня 1999 року №1045-ХІV (із змінами та доповненнями) (далі — ЗУ “Про професійні спілки”), визначено, що професійна спілка (профспілка) - це добровільна неприбуткова громадська організація, що об'єднує громадян, пов'язаних спільними інтересами за родом їх професійної (трудової) діяльності (навчання).

Створюються професійні спілки з метою здійснення представництва та захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки.

Діяльність профспілок здійснюється відповідно до законодавства та статутів, які приймаються з'їздами, конференціями, установчими або загальними зборами членів профспілки відповідного рівня і не повинні суперечити законодавству України.

Однією з важливих особливостей державної реєстрації професійних спілок є закріплене в частині 9 статті 16 ЗУ “Про професійні спілки” положення про те, що профспілка набуває права юридичної особи з моменту затвердження статуту (положення).

Державна реєстрація професійних спілок відбувається у відповідності до вимог Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” від 15 травня 2003 року № 755-ІV (із змінами та доповненнями) (далі — ЗУ “Про державну реєстрацію”).

Відповідно до частини першої статті 17 ЗУ “Про державну реєстрацію” та частини третьої статті 16 ЗУ “Про професійні спілки” для державної реєстрації професійної спілки подаються такі документи:

  • заява про державну реєстрацію створення юридичної особи;
  • статут (положення);
  • протокол з'їзду, конференції, установчих або загальних зборів членів профспілки з рішенням про затвердження статуту (положення);
  • відомості про керівні органи профспілки (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);
  • відомості про особу (осіб), яка має право представляти профспілку для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);
  • список учасників з’їзду, конференції, установчих або загальних зборів членів профспілки;
  • відомості про наявність організацій профспілки у відповідних адміністративно-територіальних одиницях.

Відповідно до вимог пункту шостого частини першої статті 26 ЗУ “Про державну реєстрацію” розгляд документів, поданих для державної реєстрації професійної спілки, відбувається не пізніше 15 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Важливою особливістю державної реєстрації професійних спілок є закріплені частиною п'ятою статті 16 ЗУ “Про професійні спілки” та частиною четвертою статті 28 ЗУ “Про державну реєстрацію” положення про те, що відмова у державній реєстрації (легалізації) професійної спілки, її організації або об’єднання не допускається.

Адміністративний збір за державну реєстрацію профспілки не справляється.

Нагадуємо, отримати консультацію щодо порядку державної реєстрації професійної спілки можна за телефоном «гарячої лінії» з питань державної реєстрації громадських формувань за номером (06452) 4-22-16 та за номером 0953624202, або у відділі державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Луганській області за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22, каб. 212.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

У статті 13 Закону України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)» надається поняття нерозподіленої та невитребуваної земельної ділянки. Так, нерозподіленою є земельна ділянка, яка відповідно до проекту землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв) увійшла до площі земель, що підлягають розподілу, але відповідно до протоколу про розподіл земельних ділянок не була виділена власнику земельної частки (паю).

Невитребуваною є земельна частка (пай), на яку не отримано документа, що посвідчує право на неї, або земельна частка (пай), право на яку посвідчено відповідно до законодавства, але яка не була виділена в натурі (на місцевості).

З 1 січня 2019 року нерозподілені земельні ділянки, невитребувані частки (паї) після формування їх у земельні ділянки за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради можуть передаватися в оренду для використання за цільовим призначенням на строк до дня державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку, про що обов’язково зазначається у договорі оренди земельної ділянки, а власники земельних часток (паїв) чи їх спадкоємці, які не взяли участі у розподілі земельних ділянок, повідомляються про результати проведеного розподілу земельних ділянок у письмовій формі цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення або шляхом вручення відповідного повідомлення особисто, якщо відоме їх місцезнаходження.

У разі якщо до 1 січня 2025 року власник невитребуваної земельної частки (паю) або його спадкоємець не оформив право власності на земельну ділянку, він вважається таким, що відмовився від одержання земельної ділянки.

Така невитребувана земельна частка пай на підставі рішення суду передається до комунальної власність територіальної громади, у порядку визнання майна безхазяйним. Але власник невитребуваної земельної частки (паю) або його спадкоємець у разі пропуску строку для оформлення права на таку земельну ділянку з поважних причин має право звернутись до суду з позовом про визначення додаткового строку, достатнього для оформлення права власності на земельну ділянку.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні" передусім усуває проблеми, які виникають при використанні аграріями масивів сільськогосподарських земель. Власники земель та землекористувачі з 1 січня 2019 року зможуть використовувати земельні ділянки під лісосмугами, польовими дорогами на праві оренди.

Земельні ділянки державної чи комунальної власності під польовими дорогами, що розташовані у масиві земель сільськогосподарського призначення (крім польових доріг, що обмежують масив), передаються в оренду без проведення земельних торгів землевласникам або землекористувачам земельних ділянок, суміжних із земельними ділянками під такими польовими дорогами. Строк оренди таких земельних ділянок становить 7 років. Крім того, земельні ділянки під польовими дорогами (крім польових доріг, що обмежують масив) можуть використовуватись як для проходу (проїзду) до інших земельних ділянок, розташованих у такому масиві, так і для вирощування сільськогосподарської продукції. Тобто, Закон відносить їх до земель сільськогосподарського призначення і дозволяє передавати в оренду без аукціонів фізичним та юридичним особам з умовою їх підтримання у належному стані.

Земельні ділянки під полезахисними лісовими смугами, які обмежують масив земель сільськогосподарського призначення, передаються у постійне користування державним або комунальним спеціалізованим підприємствам або в оренду фізичним та юридичним особам з обов’язковим включенням до договору оренди землі умов щодо утримання та збереження таких смуг і забезпечення використання ними функцій агролісотехнічної меліорації.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Сторінка 1 із 3
2019 Кремінська міська рада

Please publish modules in offcanvas position.