Фейсбук-сторінка Кремінської міської ради

План місцевого економічного розвитку

Асоціація міст України

Інформація (50)

При створенні громадської організації постає питання визначення найменування майбутньої громадської організації. Засновникам необхідно визначитись з найменуванням громадської організації на етапі її створення, враховуючи, що діючим законодавством встановлено, що найменування громадської організації не повинно бути тотожним найменуванню інших зареєстрованих громадських організацій.

І в такому випадку електронний сервіс Он-лайн будинок юстиції допоможе вирішити проблему з визначенням найменування громадської організації та перевірити чи не зареєстрована вже така громадська організація.

Для того, щоб потрапити до Он-лайн будинку юстиції, необхідно в пошуковій системі мережі Інтернет задати пошук "Он-лайн будинок юстиції" та перейти за відповідним посиланням або одразу перейти за посиланням https://online.minjust.gov.ua.

Потрапивши на головну сторінку Он-лайн будинку юстиції обрати розділ "Інформація з реєстрів" та натиснути "Перейти".

В розділі "Інформація з реєстрів", пересуваючи курсор "миші", обрати розділ "Організації, об'єднання, формування" і в переліку реєстрів, що відкрився можна перевірити, чи зареєстрована вже така громадська організація, за допомогою двох реєстрів - "Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" та "Реєстр громадських об'єднань".

Користування пошуками в зазначених реєстрах просте та зрозуміле.

Так, перейшовши до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у полі "Оберіть необхідний пункт критерію пошуку" необхідно поставити позначку "Юридична особа" та ввести повне найменування громадської організації, наприклад "Громадська організація "Сонечко", натиснути "Шукати" та, пройшовши перевірку "reCAPTCHA", отримати результати пошуку. Якщо громадська організація з таким найменуванням знайдена – засновникам необхідно визначатися з новим найменуванням громадської організації. Якщо під час пошуку така організація не знайдена, то найменування може бути використане для громадської організації. Звертаємо увагу, що в зазначеному реєстрі поки що можливо перевірити найменування громадської організації лише із статусом юридичної особи.

Перейшовши до Реєстру громадських об'єднань у полі "Найменування громадського об'єднання" необхідно ввести повне найменування громадської організації, наприклад "Громадська організація "Сонечко", натиснути "Enter" на клавіатурі або "Пошук" і отримати результати пошуку. І знову - якщо громадська організація з таким найменуванням знайдена, то засновникам необхідно визначатися з новим найменуванням громадської організації. Якщо не знайдена – найменування може бути використане для новоствореної громадської організації. В цьому реєстрі можливо перевірити найменування громадської організації як із статусом юридичної особи так і без статусу юридичної особи.

Контактний номер телефону Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань державної реєстрації громадських формувань: 0645242216, 0953624202.

Отримати консультацію можливо також за допомогою он-лайн чату з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: http://lugjust.gov.ua/gf-chat/.

Вівторок, 11 червня 2019 16:21

СМС-маяк

Структурні утворення політичних партій можуть здійснювати свою діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу.

Про утворення обласних, міських, районних організацій або інших структурних утворень політичної партії, передбачених статутом партії, повідомляється суб’єкт державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у 10-денний строк з дня їх утворення.

Для державної реєстрації структурного утворення політичної партії зі статусом юридичної особи, подаються такі документи:

  1. заява про державну реєстрацію створення юридичної особи, форми 1, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 “Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань”, зареєстрован в Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за № 1500/29630 (із змінами);
  2. відомості про керівні органи структурного утворення політичної партії (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку), відомості про особу (осіб), яка має право представляти структурне утворення політичної партії для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);
  3. примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) протоколу установчих зборів (конференції) про утворення структурного утворення політичної партії, невід’ємною частиною якого є реєстр осіб, які брали участь в установчих зборах (конференції).

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації структурного утворення політичної партії, здійснюється не пізніше 10 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Державна реєстрація структурних утворень політичних партій здійснюється безкоштовно.

Суб'єктом державної реєстрації структурних утворень політичних партій у Луганській області є Головне територіальне управління юстиції у Луганській області.

Контактні номери телефонів Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань реєстрації громадських формувань: 0645242216, 0953624202.

Отримати консультацію можливо також за допомогою он-лайн чату з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: http://lugjust.gov.ua/gf-chat/ .

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами відрізняється в залежності від того, чи перебуває земельна ділянка в користуванні громадянина на початок її приватизації.

Заява подається, якщо земельна ділянка перебуває у його користуванні громадянина, в інших випадках подається клопотання.

У клопотанні (заяві) зазначаються цільове призначення земельної ділянки, її орієнтовні розміри (в межах норм безоплатної приватизації) та місце розташування..

До заяви додаються технічні матеріали та документи, що підтверджують розмір земельної ділянки. Такими документами можуть бути, зокрема, документи, що посвідчують право користування земельною ділянкою, матеріали інвентаризації.

До клопотання додаються:
графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (наприклад, викопіювання з кадастрової карти);
погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб);
документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені статтею 118 Земельного кодексу України.

Проте з метою підтвердження особи заявника, а також наявності в нього певних пільг рекомендується також подати копію: документа, що посвідчує особу (наприклад, паспорта громадянина України); довідки про присвоєння ідентифікаційного коду; документ що підтверджує право на пільги при отриманні земельних ділянок (наприклад, посвідчення учасника бойових дій).

Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельної ділянки, яка перебуває у користуванні громадянина, приймається у місячний строк.

Клопотання також розглядається у місячний строк, у наслідок чого приймається рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або про відмову у наданні такого дозволу (мотивовану).

Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою, техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у визначеному порядку.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Державна політика України у сфері місцевого самоврядування спирається на інтереси жителів територіальних громад і передбачає децентралізацію влади – тобто передачу від органів виконавчої влади органам місцевого самоврядування значної частини повноважень, ресурсів та відповідальності. В основу цієї політики закладено положення Європейської хартії місцевого самоврядування та найкращі світові стандарти суспільних відносин у цій сфері.

З метою врахування історичних, національно-культурних, соціально-економічних та інших особливостей здійснення місцевого самоврядування представницький орган місцевого самоврядування на основі Конституції України та в межах законодавства може прийняти статут відповідної територіальної громади.

Державна реєстрація статутів територіальних громад та статутів об’єднаних територіальних громад Луганської області здійснюється Головним територіальним управлінням юстиції у Луганській області.

Умови та порядок державної реєстрації статутів територіальних громад сіл, селищ, міст визначається Положенням про державну реєстрацію статутів територіальних громад, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 27 липня 1998 року № 1150 "Про затвердження Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад" (із змінами) (далі – Положення).

Згідно з пунктом 1-1. Положення прийняття та видача документів здійснюється через центри надання адміністративних послуг Луганської області.

Для державної реєстрації, разом із заявою встановленого Положенням зразка, подаються:
 статут територіальної громади села, селища, міста у двох примірниках;
 рішення представницького органу місцевого самоврядування про затвердження статуту;
 протокол пленарного засідання представницького органу місцевого самоврядування, на якому прийнято рішення про реєстрацію статуту.

Документи, що подаються для реєстрації статуту, мають бути оформлені відповідно до вимог законодавства та Положення.

Заява про державну реєстрацію статуту розглядається в місячний термін.

За результатами розгляду заяви приймається рішення про державну реєстрацію статуту або відмову в його реєстрації.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Електронний документообіг — це сучасна зручна альтернатива звичайним паперовим документам.

Електронний документообіг дозволяє позбутися від усіх незручностей:

  1. Всі документи «підписують» в електронному вигляді за допомогою цифрових підписів. Це швидко і просто.
  2. Для отримання паперової копії досить просто роздрукувати екземпляр. Зацікавлені особи отримують всю документацію миттєво, без довгого очікування листів або кур’єрів.
  3. Документи не втрачаються, помилки виправляються в стислі терміни.
  4. Немає необхідності виділяти корисну площу для зберігання безлічі паперових документів.

Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначив основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів. А особливості організації електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, роботи з електронними документами у діловодстві в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності та їх підготовки до передавання на архівне зберігання визначаються Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 р. № 1886/5.

У рамках реформи системи реєстрації бізнесу та нерухомості Міністерством юстиції України було запроваджено електронні он-лайн сервіси. Ознайомитись з їх можливостями можливо за допомогою Онлайн-будинку юстиції: https://online.minjust.gov.ua/.

Так, у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень можна скористатись такими послугами:

  1. Отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  2. Перевірити документ, виданий державним реєстратором за допомогою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  3. Отримати інформацію про стан розгляду заяви, що була подана державному реєстратору у паперовому вигляді.
  4. Попередньо подати заяву про державну реєстрацію.
  5. Поставити об'єкт нерухомого майна на контроль.

У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, зокрема, можна скористатись такими послугами:

  1. Виконати безкоштовний запит на отримання відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
  2. Отримати відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у вигляді виписки,витягу, довідки.
  3. Провести пошук запитів (витягів, виписок, довідок).
  4. Подати заяву для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Сторінка 1 із 4
2019 Кремінська міська рада

Please publish modules in offcanvas position.