Фейсбук-сторінка Кремінської міської ради

BUS Довідка. Кремінна
Зеленая Кременная. Фотографии природы

План місцевого економічного розвитку

Асоціація міст України

Оголошення (244)

Згідно з Розпорядженням міського голови від 21 січня 2021 року №03-03/10 скасовано наступний конкурс:

  • на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу економічного аналізу та розвитку управління економіки Кремінської міської ради.

Згідно з Розпорядженням міського голови від 20 січня 2021 року №03-03/09 скасовано наступні конкурси:

  • на заміщення вакантної посади начальника відділу, головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку управління освіти, культури, молоді та спорту Кремінської міської ради;
  • на заміщення вакантної посади головного спеціаліста, заступника начальника відділу, заступник головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку управління освіти, культури, молоді та спорту Кремінської міської ради;
  • на заміщення вакантної посади начальника відділу господарського забезпечення управління освіти, культури, молоді та спорту Кремінської міської ради.

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців»

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу з питань будівництва апарату Кремінської міської ради.
Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 5 років.

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань будівництва апарату Кремінської міської ради.
Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 1 року чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 3 років.


Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.
Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: 3-14-81, 2-16-40.
Звертатися за адресою м.Кремінна, пр-т Дружби, 13, кабінет № 11.

Для участі у конкурсі подаються такі документи: заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування; заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність); 2 фотографії розміром 4 х 6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції; копія документа, який посвідчує особу громадянина України; копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); копія трудової книжки; письмова згода на обробку персональних даних.

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування ", "Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад Кремінської ради.

Термін прийняття документів для участі у конкурсі протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Згідно з Розпорядженням міського голови від 13 січня 2021 року №03-03/05 скасовано наступні конкурси:

  • на заміщення вакантної посади начальника відділу з управління комунальним майном, екології та природних ресурсів Кремінської міської ради;
  • на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності Кремінської міської ради;
  • на заміщення вакантної посади завідувача сектору молоді та спорту управління освіти, культури, молоді та спорту Кремінської міської ради;
  • на заміщення вакантної посади начальника відділу для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі.

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців»:

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статті Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 5 років. СКАСОВАНО

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу, головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку управління освіти, культури, молоді та спорту Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 5 років. СКАСОВАНО

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу господарського забезпечення управління освіти, культури, молоді та спорту Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 5 років. СКАСОВАНО

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення 2-х вакантних посад адміністраторів відділу адміністративних послуг управління «Центр надання адміністративних послуг» Кремінської міської ради (віддалені робочі місця: с.Новокраснянка та с.Червонопопівка). Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 1 року чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 3 років.

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з юридичних питань управління освіти, культури, молоді та спорту Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 1 року чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 3 років

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста, заступника начальника відділу – заступника головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку управління освіти, культури, молоді та спорту Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 1 року чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 3 років. СКАСОВАНО

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії відділу із земельних питань Кремінської міської ради (віддалене робоче місце: с.Червонопопівка). Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 1 року чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 3 років

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.
Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: 3-14-81, 2-16-40.
Звертатися за адресою: м.Кремінна, пр-т Дружби, 13, кабінет №11.

Для участі у конкурсі подаються такі документи: заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування; заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність); 2 фотографії розміром 4 х 6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції; копія документа, який посвідчує особу громадянина України; копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); письмова згода на обробку персональних даних.

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування ", "Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад Кремінської ради.

Термін прийняття документів для участі у конкурсі протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців»

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади завідувача сектору молоді та спорту управління освіти, культури, молоді та спорту Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 5 років. СКАСОВАНО

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста, головного бухгалтера фінансового відділу Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 1 року чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 3 років.

Для участі у конкурсі подаються такі документи: заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування; заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність); 2 фотографії розміром 4 х 6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції; копія документа, який посвідчує особу громадянина України; копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); письмова згода на обробку персональних даних.

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування ", "Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад Кремінської ради.

 

Термін прийняття документів для участі у конкурсі протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: 3-14-81, 2-16-40.

Звертатися за адресою м. Кремінна, пр-т Дружби, 13, кабінет № 11.

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців»

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу із земельних питань Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 5 років.

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника управління внутрішнього контролю та аудиту Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 5 років.

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу внутрішньої політики, преси та інформації Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 5 років.

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу з управління комунальним майном, екології та природних ресурсів Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 5 років. СКАСОВАНО

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади завідувача сектору архітектури та містобудування Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 5 років.

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 1 року чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 3 років. СКАСОВАНО

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу інвестицій та муніципальних ініціатив управління економіки Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 1 року чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 3 років.

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу економічного аналізу та розвитку управління економіки Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 1 року чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 3 років. СКАСОВАНО

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення двох вакантних посади головного спеціаліста відділу внутрішньої політики, преси та інформації Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 1 року чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 3 років.

 

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: 3-14-81, 2-16-40.

Звертатися за адресою: м.Кремінна, пр-т Дружби, 13, кабінет №11 (2-й поверх).

 

Для участі у конкурсі подаються такі документи: заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування; заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність); 2 фотографії розміром 4 х 6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції; копія документа, який посвідчує особу громадянина України; копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); письмова згода на обробку персональних даних.

 

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування ", "Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад Кремінської ради.

 

Термін прийняття документів для участі у конкурсі протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Повідомляємо про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, зазначеної у пункті 1 цього оголошення, з метою виявлення, збирання та врахування зауважень і пропозицій громадськості до планованої діяльності.

 

  1. Планована діяльність

«Реконструкція гідротехнічної споруди дільниці Західної фільтрувальної станції І підйому»

 

Планується  виконання робіт з реконструкції гідротехнічної споруди дільниці Західної фільтрувальної станції І підйому (далі – ЗФС-1). Для нормальної роботи водозабірної споруди дільниці ЗФС-1 передбачається розчистка русла (днопоглиблення) на 4-х ділянках в межах санітарно-захисної зони від мулових відкладень, відновлення та ремонт огорожі санітарно-захисної зони, відновлення бонової огорожі, встановлення акустичного рибозахисного пристрою «Цикада», інші роботи (ремонт та влаштування огорожі, освітлення та ін.). При проведенні даних робіт передбачається використання земснаряду марки НСС 400/20, продуктивність якого складає від 400 до 500 м3/год та напір водяного стовпа – 40м.

 

  1. Суб’єкт господарювання

Департамент житлово-комунального господарства Луганської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 03364062

Юридична адреса: 93405, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, просп. Центральний, 59; тел.+380508628998.

Місце провадження планованої діяльності: Водозабірна споруда (ковш) знаходиться в межах потужностей існуючого підприємства балансоутримувача – Комунального підприємства «Попаснянський районний водоканал», річка Сіверський Донець, Луганська область, Попаснянський район, Білогорівська селищна рада. Водозабір розташований на правому березі річки Сіверський Донець.

повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи–підприємця, ідентифікаційний код або у разі відсутності ідентифікаційного коду, паспортні дані (серія, номер паспорта, ким і коли виданий) фізичної особи–підприємця, місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи-підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону).

 

  1. Уповноважений орган, який забезпечує проведення громадського обговорення

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України за адресою: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35,
тел./факс +38(044) 206-31-40, +38(044) 206-31-50
, e-mail: OVD@mepr.gov.ua. Контактна особа: Тищенкова Марина Олегівна, директор Департаменту.

(найменування уповноваженого органу, адреса, телефон та контактна особа)

 

 

  1. Процедура прийняття рішення про провадження планованої діяльності та орган, який розглядатиме результати оцінки впливу на довкілля

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на виконання будівельних робіт, що видається Державною архітектурно-будівельною інспекцією України відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

(вид рішення про провадження планованої діяльності, орган, уповноважений його видавати, нормативний документ, що передбачає його видачу)

 

  1. Строки, тривалість та порядок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля, включаючи інформацію про час і місце усіх запланованих громадських слухань

 

Тривалість громадського обговорення становить 25 робочих днів (не менше 25, але не більше 35 робочих днів) з моменту офіційного опублікування цього оголошення (зазначається у назві оголошення) та надання громадськості доступу до звіту з оцінки впливу на довкілля та іншої додаткової інформації, визначеної суб’єктом господарювання, що передається для видачі висновку з оцінки впливу на довкілля.

Протягом усього строку громадського обговорення громадськість має право подавати будь-які зауваження або пропозиції, які, на її думку, стосуються планованої діяльності, без необхідності їх обґрунтування. Пропозиції, надані після встановленого строку, не розглядаються.

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (СОVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період.

 

Громадські слухання (перші) відбудуться Дату, час, місце та адресу проведення громадських слухань не визначено; тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадське обговорення планованої діяльності проводиться у формі надання письмових зауважень і пропозицій (у тому числі в електронному вигляді).

(зазначити дату, час, місце та адресу проведення громадських слухань)

 

Громадські слухання (другі) відбудуться Не заплановано.

(зазначити дату, час, місце та адресу проведення громадських слухань)

 

  1. Державний орган, що забезпечує доступ до звіту з оцінки впливу на довкілля та іншої доступної інформації щодо планованої діяльності

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35. Департамент екологічної оцінки та контролю. Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., контактні телефони: (044) 206-31-40, (044) 206-31-50, Тищенкова М.О.
(зазначити найменування органу, адресу, номер телефону та контактну особу)

 

  1. Орган, до якого надаються зауваження і пропозиції, та строки надання зауважень і пропозицій

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35. Департамент екологічної оцінки та контролю. Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., контактні телефони: (044) 206-31-40, (044) 206-31-50. Тищенкова М.О.
(зазначити найменування органу, поштову та електронну адресу, номер телефону та контактну особу)

 

Зауваження і пропозиції приймаються протягом усього строку громадського обговорення, зазначеного у абзаці другому пункту 5 цього оголошення.

 

 

  1. Наявна екологічна інформація щодо планованої діяльності

 

Звіт з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності на 202 аркушах.

(зазначити усі інші матеріали, надані на розгляд громадськості)

 

  1. Місце (місця) розміщення звіту з оцінки впливу на довкілля та іншої додаткової інформації (​відмінне від приміщення, зазначеного у пункті 6 цього оголошення), а також час, з якого громадськість може ознайомитися з ними

 

  1. Департамент житлово-комунального господарства Луганської обласної державної адміністрації

Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Новікова, 4к.

Контактна особа: Тоцький О.І., головний спеціаліст – юрисконсульт Департаменту житлово-комунального господарства Луганської ОДА, тел. +38(050) 862-89-98

Громадськість може ознайомитись з документами з 16.11.2020р.

  1. Попаснянська районна державна адміністрація

93300, м. Попасна, пл.Миру, 2, каб. 307.

Контактна особа – Шевченко Є.О., завідуюча сектором інформаційної діяльності, цифрового розвитку та захисту персональних даних Апарату Попаснянської РДА, тел. +38(067) 535-38-11

Громадськість може ознайомитись з документами з 16.11.2020р._

  1. Кремінська міська рада

92905, Луганська область, Кремінський район, м. Кремінна, проспект Дружби, 13, каб. 10.

Контактна особа – Китайгора І.О., начальник відділу житлово-комунального господарства та будівництва, тел. +38(06454) 3-10-30.

Громадськість може ознайомитись з документами з 16.11.2020р.

  1. Білогорівська селищна рада

Луганська область, Попаснянський район, смт. Білогорівка, вул.Центральна, 1.

Контактна особа – Кононов О.Є., спеціаліст-землевпорядник Білогорівської селищної ради, розміщення звіту у холі, під дошкою оголошень, тел. +38(050) 692-48-84.

Громадськість може ознайомитись з документами з 16.11.2020р.

(назва підприємства, установи, організації, адреса, дата, з якої громадськість може ознайомитися з документами, контактна особа)

 

Шановні мешканці та мешканки Кремінської об’єднаної територіальної громади!

Кремінська міська рада завершила розробку СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ КРЕМІНСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ на період до 2027 року.

Розробка цієї Стратегії розпочалась з березня 2020 року та здійснювалась за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру. Зазначену Програму реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

В процесі розробки Стратегії використаний метод партнерства, який опирається на залучення широкого кола місцевих мешканців до процесу її розробки, саме тому до складу робочої групи з розробки стратегії увійшли представники міської ради та виконкому міської ради, Кремінської райдержадміністрації, делеговані представники сільських рад, керівники комунальних установ та закладів, громадських організацій різних секторів громади. Робоча група забезпечила розробку цього документа з консультаційною підтримкою з боку національних експертів Програми ООН із відновлення та розбудови миру.

Особливостями цієї Стратегії є те, що вона розроблялась під час процесу доєднання сільських рад до міської ради та безпосередньо під час виборчого процесу. На момент завершення розробки документа об’єднання сталося, що враховано в Стратегії та Плані її реалізації.

У разі наявності пропозицій просимо направляти їх на адресу Кремінської міської ради Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Додаток: проект зазначеної Стратегії та Плану її реалізації

Loading...

Запрошуємо студентів і абітурієнтів м.Кремінна взяти участь у соціальній програмі Scholarship.

Головний приз - гранти (стипендія) на сплату року навчання в українському ВНЗ.

Наразі відкрито 4 номінації:

  • 27 000 грн. -  https://lukashuk.com.ua/scholarship/ (запитання та роботи надсилати на пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)
  • 17 000 грн. -  https://geospektr-7.com.ua/ru/scholarship/ (запитання та роботи надсилати на пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)
  • 35 000 грн. -  https://sweetcv.com/ua/scholarship-2020 (запитання та роботи надсилати на пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)
  • 18 000 грн. -  https://seoquick.com.ua/scholarship-ua/ (запитання та роботи надсилати на пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

Участь повністю безкоштовна.

Ми оплачуємо навчання в усіх закладах, як приватних, так і державних, а також прагнемо знайти талановитих молодих спеціалістів.

Лілія Ярмоленко,
куратор соціальних і благодійних проектів

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
“ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЖИТЛОВОГО БУДІВНИЦТВА НА СЕЛІ”

надає
державні довгострокові кредити в сільській місцевості
за програмою «Власний дім»

 

БАЗОВІ ВИМОГИ ДО ПОЗИЧАЛЬНИКА:

Громадянство України. Проживання в сільських населених пунктах Луганської області. Трудова зайнятість в сільській місцевості та підтвердження доходів за останні 6-12 місяців.

НАПРЯМКИ КРЕДИТУВАННЯ ТА РОЗМІР КРЕДИТУ:

  1. Будівництво (реконструкція) та придбання житла:

- нове будівництво – до 300 тис. грн;
- придбання житла – до 200 тис.грн;
- реконструкція, капітальний ремонт – до 150 тис. грн;

  1. Будівництво інженерних мереж (газо-, водо-, електропостачання):

- нове будівництво – до 50 тис. грн;
- реконструкція (заміна котлів, труб, інше) – до 30 тис. грн.

Розмір кредиту визначається з урахуванням платоспроможності позичальника.

  1. Підтримка особистого селянського господарства:

- будівництво господарських будівель, придбання сільгосптехніки, обладнання – до 100,0 тис. грн.

ЗАГАЛЬНА ВІДСОТКОВА СТАВКА: 10 процентів на рік

Нараховується на залишок суми кредиту в користуванні.

ТЕРМІН КОРИСТУВАННЯ КРЕДИТОМ:

до 20 років (в залежності від розміру кредиту та віку позичальника) з погашенням основної суми та відсотків 4 рази на рік (щоквартально).

ДОДАТКОВІ ПІЛЬГИ:

Звільнення від сплати процентів для позичальників, які:

- мають 3-х і більше дітей – протягом дії договору;
- які є військовослужбовцями – протягом дії особливого періоду.

Детальні консультації:

м.Сватове, вул.Садова, 74-А, тел. (06471) 3-22-30, (066) 301-87-53

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Біловодський, Марківський, Міловський,Новопсковський,
Станично-Луганський райони

смт.Марківка, вул.Центральна,18, тел. (050) 826-95-66, (050) 657-63-73

Білокуракинський, Старобільський, Троїцький райони

тел. (099) 933-97-59

Сватівський, Кремінський, Новоайдарський райони

тел. (050) 726-37-51

 

За результатами тендерних торгів за правилами НЕФКО, які відбулися 25.02.2020р. за проектом "Впровадження комплексу енергоефективних заходів з модернізації будівлі дошкільного навчального закладу №2 «Катруся» та капітальний ремонт системи вуличного освітлення" було присуджено виконання Контракту №KREM-2-2 «Розробка проектно-кошторисної документації, проходження експертизи проекту, авторський нагляд та виконання робіт по заміні старих світильників на нові світлодіодні, заміна повітряних ліній на провід СІП, встановлення шаф управління з GSM терміналами управління зовнішнім освітленням,встановлення шаф обліку електроенергії, влаштування захисного заземлення опор, утилізації демонтованих ламп» переможцю СПКА ТОВ «Старелектро» з ТОВ «Компанія «Вестдевелопмент», Україна з пропозицією вартістю 253,239.28 євро без ПДВ (Двісті п’ятдесят три тисячі двісті тридцять дев’ять євро 28 євроцентів без ПДВ).

Вівторок, 04 серпня 2020 15:01

Програма «Волонтер БПД»

Вівторок, 07 липня 2020 16:29

Конкурс з розробки сайту ЦНАП

Кремінською міською радою та ГО "Джерело" оголошується конкурс на виконання робіт з розробки сайту ЦНАП Кремінської міської ради та закупку комп'ютерної техніки.

За інформацією щодо технічного завдання та специфікації обладнання звертатися за тел. +380501804161, або на email Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., або до Кремінської міської ради.

Згідно із статистичними даними більш ніж 20% працездатного населення України повністю або частково не декларують трудові відносини з роботодавцем. Такі трудові відносини називаються незадекларованою працею, її також називають неофіційною або тіньовою.

З метою донесення до працездатного населення країни інформації про переваги задекларованої праці та ризики незадекларованої праці для працівників і роботодавців Кремінське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області долучається до проведення Державною службою України з питань праці національної інформаційно-роз’яснювальної кампанії «Виходь на світло!», метою якої є підвищити рівень обізнаності студентської молоді, осіб, що шукають роботу, працівників, роботодавців про ризики, пов’язані з неофіційною працею, та про переваги офіційної праці.

Закликаємо усіх небайдужих долучитися до кампанії, оскільки декларування праці та, відповідно, сплата передбачених внесків сприяє зростанню надходжень до Фонду соціального страхування України, зменшує ймовірність неправомірного користування соціальною допомогою, що, в свою чергу, підсилює спроможність держави реалізувати належну соціальну політику.

Для детальнішого ознайомлення з інформаційно-роз’яснювальною кампанією «Виходь на світло!» пропонуємо перейти за посиланням: http://dsp.gov.ua/podolannia-nelehalnoi-zainiatosti/.

 

Кремінського відділення
управління виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України у Луганській області

Спеціальна перевірка відомостей щодо наявності корпоративних прав в осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком у Луганській області

 

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) нагадує, що спеціальна перевірка відомостей щодо наявності корпоративних прав в осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком (далі також — Спеціальна перевірка), зокрема у Луганській області, проводиться Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Харків).

Проведення Спеціальної перевірки здійснюється відповідно до Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 171 та Порядку проведення спеціальної перевірки наявності в осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, корпоративних прав, затвердженого  наказом Міністерства юстиції України  23.03.2012 № 448/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 березня 2012 р. за № 449/20762.

Так, Спеціальна перевірка здійснюється на підставі запиту відповідного державного органу чи органу місцевого самоврядування, до якого додаються такі документи:

  • копія письмової згоди кандидата на проведення спеціальної перевірки;
  • копія автобіографії кандидата на проведення спеціальної перевірки;
  • копія паспорта кандидата на проведення спеціальної перевірки.

Інформація про результати перевірки подається відповідному органу, який надіслав запит, не пізніше семи днів із дати надходження запиту.

З питань проведення Спеціальної перевірки у Луганській області необхідно звертатися до Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за адресою:
Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова, будинок 22.

Отримати консультацію можна за телефонами: 0645242216, 0953624202.

 

Східне міжрегіональне управління
Міністерства  юстиції (м. Харків)

За результатами тендерних торгів за правилами НЕФКО, які відбулися 10.03.2020р. за проектом "Впровадження комплексу енергоефективних заходів з модернізації будівлі дошкільного навчального закладу №2 «Катруся» та капітальний ремонт системи вуличного освітлення" було присуджено виконання Контракту № KREM-2-1 «Розробка проектно-кошторисної документації, поставка обладнання та матеріалів, виконання всього комплексу робіт з капітального ремонту фасаду, віконних та дверних прорізів, покриття покрівлі та двоскатного даху будівлі, а також встановлення додаткового енергоефективного обладнання дошкільного навчального закладу №2 «Катруся» за адресою: Україна, Луганська область, м. Кремінна, вул. Шевченко, 31» переможцю товариству з обмеженою відповідальністю «АВЄГА» (Україна) з пропозицією вартістю 10024143,95 грн. з ПДВ (десять мільйонів двадцять чотири тисячі сто сорок три гривні дев’яносто п’ять копійок з ПДВ).

Шановні мешканці м.Кремінна!

Нагадуємо, що з цього року діють унікальні можливості участі мешканців, представників громадських організацій та бізнесу у спів-врядуванні нашою громадою! 

По-перше, якщо ви стикаєтесь з будь якою проблемою, будь, ласка, позначайте її в спільному просторі нашої громади за посиланням https://gurtom.mobi/#main/12/49.04675316/38.19644937/-/0,1,7,8,9,10/-/4,69,96,777,911/2019-07-13%252009%253A30%253A41/2019-10-21%252009%253A30%253A41/-/-/-/-/224/-/mm/-

Хто ще не знає, як це робити - інструкція за посиланням https://goo.gl/vJrGhz

По-друге, якщо маєте пропозиції як вирішити будь-яку з проблем, які позначені в спільному просторі нашої громади, додавайте свої проекти! Хто ще не знає, як це робити - інструкція за посиланням https://goo.gl/lNy7pF   

По-третє, якщо бажаєте підтримати будь-яку з наданих пропозицій вирішення - долучайтесь! як це робити - інструкція за посиланням https://goo-gl.su/s3hV

Якщо у вас виникнуть якісь технічні проблеми звертайтеся по допомогу за посиланням https://forms.gle/3Ahpc4LftoQMhfzG9 

ВАЖЛИВО!

1. Відповідальні особи ОТГ регулярно переглядають позначені проблеми. Якщо інформація достовірна (не фейк), відноситься до компетенції ОТГ, а її вирішення закладено в бюджет цього року, ОТГ має змогу переносити інформацію на свій офіційний шар в спільному просторі та вирішувати проблему. Якщо фінансування цього року не передбачено, діє наступний пункт.

2. Бюджет нашої громади на 2021 рік (витрати) буде формуватись з урахуванням саме ваших визначених проблем та наданих пропозицій! Все це - прозоро та в спільному просторі нашої громади. 

 

Всі ці та багато інших можливостей стали доступними завдяки пілотному впровадженню в ОТГ системи "Розумна Взаємодія". 

Дізнатись більше про нові можливості та про систему рекомендуємо за посиланням на виступ ключового експерта "Розумної Взаємодії" на національній веб-конференції громадянського суспільства https://youtu.be/aBLGZaNuUZg 

Всього 6 громад зі всієї України було відібрано до пілотування цієї системи. Отже крім нових можливостей із спів-врядування громадою, ваша думка є також важливою для подальшого розвитку системи на користь громади. Для цього планується низка регулярних відео-конференцій за участю наших мешканців, українських та міжнародних фахівців до яких можна долучитись прямо з дому. Інформувати та запрошувати будемо вас заздалегідь щонайменше на цьому сайті.

Комунальне підприємство «Кремінське водопровідно-каналізаційне господарство» Кремінської міської ради
код ЄДРПОУ – 41923738

Ощадбанк розширює підтримку підприємництва і розпочинає кредитування мікро- та малого бізнесу в рамках державної програми «Доступні кредити 5-7-9%», запровадженої за ініціативи Президента України та Прем'єр-міністра України. Клієнти з будь-якого містечка України можуть подавати заявки за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/579, а також у відділеннях Ощадбанку.

Мета програми – завдяки державній підтримці відкрити підприємцям доступ до кредитів для розвитку і модернізації власного бізнесу. Це сприятиме стимулюванню підприємництва і відповідно посиленню конкурентоспроможності малих підприємств, створенню нових робочих місць, зміцненню економіки. За попередніми розрахунками програма допоможе створити близько 90 тис. нових робочих місць.

"Хочу привітати всіх нас із запуском програми доступних кредитів. Нарешті з боку держави на рівні Президента та Прем'єр-міністра зроблено перший серйозний крок щодо реальної підтримки українського підприємництва. Ощадбанк як партнер програми і лідер ринку кредитування мікро- та малого бізнесу докладе максимум зусиль, щоб якомога більше підприємців змогли зміцнити свій бізнес і перейти на новий рівень підприємництва. В нас є напрацьована експертиза в рамках програми «Будуй своє». У нашому портфелі є чимало історій становлення нових бізнесів. Ми готові перейти на якісно новий рівень доступного кредитування підприємців під 5-7-9%", — зазначив Андрій Пишний, голова правління Ощадбанку."Уряд працює над тим, щоб вартість кредитів знижувалась, і ми вже маємо певні успіхи. За останні шість місяців вартість кредитів в банках істотно зменшилась, але для масштабних змін Уряд прийняв рішення компенсувати частину відсоткової ставки таким чином, щоб людина фактично змогла отримати кредит під 5-7-9 відсотків в залежності від того, яку кількість робочих місць буде створювати нова справа. Для нас дуже важливо надати підприємцям більше ресурсів, більше свободи і більше можливостей", — сказав Олексій Гончарук, Прем'єр-міністр України.

Державна компенсація за кредитом у рамках програми дає підприємцям можливість отримати фінансування в національній валюті за відсотковими ставками 5, 7 або 9% річних. Ставка залежить від розміру бізнесу:

  • 5% річних – для бізнесу з виручкою до 25 млн грн та створенням мінімум 2 робочих місць протягом першого кварталу;
  • 7% річних – для бізнесу з виручкою до 25 млн грн;
  • 9% річних – для бізнесу з виручкою до 50 млн грн.

Отримати фінансування можна на придбання та модернізацію основних засобів, на будівництво/реконструкцію/ремонт приміщень, де ведеться основна господарська діяльність. Кредити надаються терміном до 5 років у сумі до 1,5 млн грн.

Прес-служба Ощадбанку

ДО ВІДОМА НАСЕЛЕННЯ МІСТА КРЕМІННА!

Відповідно до введення в дію з 1 травня 2020 року в повному обсязі Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09 листопада 2017 року №2189-VIII, Постанови Кабінету Міністрів України №690 від 05 липня 2019 р. «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення» та на Вимогу Міністерства розвитку громад та територій України» Комунальне підприємство «Кремінське водопровідно-каналізаційного господарство» Кремінської міської ради у період з 1 лютого 2020 року буде переукладати договори з населенням міста на водопостачання та водовідведення, зміст яких, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 05 липня 2019 року №690.
Просимо населення міста з розумінням поставитися до цього питання та відповідно до закону переукласти договори.

Контактні телефони:
 Приймальня: 3-10-06
 Абонентський відділ: 2-40-84, 066-668-36-85

З повагою, адміністрація КП «Кремінське ВКГ»

Четвер, 23 січня 2020 11:45

Інформація «Щодо грипу птиці»

Обережно! Грип птиці!

За офіційною інформацією Європейського Союзу, останнім часом в країнах східної Європи значно ускладнилася епізоотична ситуацію щодо високопатогенного грипу птиці, що наносить значні матеріальні, фізичні збитки та являє собою загрозу для здоров’я людей. Захворювання зареєстровано на території Словацької Республіки, Угорщини, Польщі та Румунії. За останнім повідомленням Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області, у Вінницькій області, Немирівського району, с.Бугаків, ПП «Хутір», де утримувалось 98 тис. голів птиці яєчного напрямку(знищено методом спалювання), встановлено діагноз «Грип птиці».

Відповідно до розпоряджень від 10.01.2020 №3, від 13.01.2020 №5 Головного державного ветеринарного інспектора України, заборонено ввезення в Україну із вищезазначених Європейських держав та Вінницької області інкубаційних яєць, птиці, продуктів з неї (за винятком продуктів, що пройшли обробку методом, який гарантує знищення збудника вказаного захворювання відповідно до «Вимог щодо ввезення (пересилання) на митну територію харчових продуктів тваринного походження, кормів, сіна, соломи і побічних продуктів тваринного походження та продуктів їх оброблення, переробки», затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 16.11.2018 №553.

У зв'язку з вищезазначеним, з метою недопущення виникнення захворювання на пташиний грип сільськогосподарської птиці на території Кремінського району Луганської області, необхідно прийняти інформацію Головного державного ветеринарного інспектора України до уваги та довести до мешканців «Інформацію про ускладнення епізоотичної ситуації щодо високопатогенного грипу птиці у Європейських державах», «Грипу птиці у Вінницькій області», та необхідності ізольованого утримання свійської птиці. Просимо населення негайно повідомляти про випадки захворювання та загибелі птиці (на підконтрольних територіях) до Кремінської районної державної лікарні ветеринарної медицини, телефон (06454) 2-30-02.

 

Начальник Кремінської районної державної
лікарні ветеринарної медицини                                        Валерій ЦАРЬОВ

Спочатку давайте розберемося, що саме входить до пенсійного стажу?

Відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» без сплати внесків до Пенсійного фонду у страховий стаж зараховуються: строкова служба в армії; догляд за дитиною-інвалідом; військова служба; відпустка по вагітності та пологах; відпустка по догляду за дитиною до 3 років; строкова альтернативна (невійськова) служба; перебування на фронті або участь у бойових діях; період перебування за кордоном дружин або чоловіків дипломатів під час служби; інвалідність через нещасний випадок на виробництві або профзахворювання; виконання обов’язків батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу; служба у воєнізованих формуваннях, гірничо-рятувальних частинах і аварійно-рятувальних підрозділах, створених відповідно до законодавства України; період отримання матеріальної допомоги на професійну підготовку/перепідготовку та підвищення кваліфікації, а також допомоги по безробіттю; догляд за інвалідом I групи, престарілим, що вимагає постійного догляду (по МСЕК), або особою, що досягла 80 років, якщо такий догляд здійснює непрацююча працездатна людина.

Із введенням страхового стажу (з 2004 року) не важливо, скільки людина фактично працювала – значення має, протягом якого періоду і скільки сплачував роботодавець за неї страхові внески до Пенсійного фонду. Трудовий стаж, отриманий до січня 2004-го, автоматично прирівнюється до страхового стажу. Після зазначеної дати для розрахунку пенсії має значення період сплати страхових внесків.

До страхового стажу при призначенні пенсії за віком зараховується час перебування на інвалідності у разі, якщо ця інвалідність настала внаслідок професійного захворювання чи внаслідок трудового каліцтва. Якщо інвалідність настала внаслідок загального захворювання, то роки перебування не зараховуватимуться до наявного в неї страхового стажу при призначенні пенсії за віком.

Сєвєродонецький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

В останні роки кількість банківських відділень та банкоматів неухильно знижується, зокрема за 2014-2019 роки ліквідовано більше 80 банків, тільки за 2018 рік скорочено 980 банківських структурних підрозділів. Більшість скорочених відділень банків припадає на невеличкі населені пункти Україні, де мешканці залишаються без банківських послуг, в тому числі не мають можливості скористатись банківськими картками для отримання пенсії та інших соціальних виплат.

Особливо гостро проблема торкається інвалідів та осіб похилого віку, які обмежені в самостійному пересуванні та позбавлені можливості прибути до відділень банків поза межами місця свого проживання.

Тобто, фактично, маючи банківські платіжні картки, такі категорії громадян України залишаються без пенсійних та інших соціальних виплат, гарантованих державою.

Натомість, при виплаті пенсій та інших соціальних виплат через відділення поштового зв’язку з боку АТ «Укрпошта», здійснюється виплата пенсій з доставкою додому на адресу за місцем фактичного проживання пенсіонера.

Таким чином, АТ «Укрпошта» виконує взяті на себе перед Пенсійним фондом зобов'язання, і одночасно фактично виконує соціальні функції, забезпечуючи своєчасну виплату пенсій та соціальних виплат незахищеним верстам населення по всій території України.

При цьому, функціонування мережі стаціонарних та пересувних відділень АТ «Укрпошта» забезпечує надання поштових, фінансових та послуг з доставки і виплаті пенсій та інших соціальних виплат по всій території країни, незважаючи на кількість населення.

Згідно статті 47 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», статті 15 Закону України «Про поштовий зв'язок», абзацу першого пункту 1.5, абзацу другого пункту 1.7 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій, відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1, пунктів 1.7, 1.13 Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв'язку, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв'язку України, Міністерства праці та соціальної політики України від 28.04.2009 № 464/156, постановою правління Пенсійного фонду України від 28.04.2009 № 14-1, виплата пенсії здійснюється через відділення поштового зв’язку АТ «Укрпошта» або на банківський рахунок, відкритий у відділені банку.

Для забезпечення пенсійними та іншими соціальними виплатами населення України, недопущення виникнення соціального напруження, пов‘язаного з ускладненнями в отриманні пенсій та інших соціальних виплат через банківські установи та банкомати, АТ «Укрпошта» потрібна підтримка з боку органів місцевого самоврядування для розповсюдження інформації щодо зручності отримання пенсій та інших соціальних виплат через мережу відділень АТ «Укрпошта» та можливості переведення пенсій та інших соціальних виплат до поштових відділень АТ «Укрпошта».

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області доводить до відома роботодавців, що наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246, зареєстрованим в міністерстві юстиції України 23.07.2007 за №846/14113 (із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства охорони здоров’я України від 14.02.2012 №107), затверджений Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій (далі – Порядок).

До уваги операторів ринку (в т.ч. закладів громадського харчування- ресторанів, кафе, барів, їдалень, піцерій, кав’ярень, кондитерських, бістро, закладів швидкого приготування їжі тощо).
Рубіжанське міжрайонне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області повідомляє: що набув чинності 06.08.2019 Закон України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» від 06.12.2018№ 2539-VIII.

Він наближує українське законодавства до положень Регламенту ЄС №1169/2011від 25 жовтня 2011 р. щодо надання споживачам інформації про харчові продукти.
У разі його запуску споживач отримує інформацію про харчовий продукт (з використанням маркування, супровідних документів, сучасних засобів дистанційного зв’язку, тощо) про: категорію, характерні ознаки, властивості, склад, кількість, термін придатності, країну походження або місце походження, спосіб виготовлення або виробництва харчового продукту.

Серед основних новел Закону слід відзначити наступні:
• встановлення вимог до забезпечення розбірливості інформації, зокрема до мінімального розміру шрифту, яким надається обов’язкова інформація про харчовий продукт (висота малих літер без виносних елементів відповідно до європейського законодавства має дорівнювати або перевищувати 1,2 мм; в Україні зараз — 0,8 мм);
• надання інформації про алергени (виділення шрифтом, стилем або кольором у переліку інгредієнтів);
• встановлює однакові вимоги про надання інформації про харчові продукти, які продаються у магазині та дистанційно;
• обов’язкова вказівка про наявність у продуктові рафіновані олії або жири рослинного походження (зокрема, пальмову олію);
• надання споживачеві інформації про те піддавався чи ні харчовий продукт заморожуванню/розморожуванню;
• застосування нового для України підходу до позначення термінів придатності харчового продукту в залежності від того, чи є харчовий продукт швидкопсувним у зв’язку з мікробіологічними властивостями;
• про фактичний вміст спирту (для напоїв з вмістом етилового понад 1,2% об’ємних одиниць) та допустимі відхилення у визначенні фактичного вмісту спирту.

Якщо оператори ринку додають іншу необовязкову інформацію про харчові продукти, то вона:
• не повинна вводити споживачів в оману;
• бути незрозумілою або заплутаною для споживача;
• має, у разі необхідності, базуватися на відповідних наукових даних.

Понеділок, 02 вересня 2019 14:39

Шановні пасажири!

За проханням студентів та мешканців м.Кремінна рейси з автостанції м.Кремінна о 07:00 та о 07:15 будуть виконуватися по вул. Трудова м.Рубіжне (зупинки: 111, РІПТ, ГІПРО).

КРЕМІНСЬКА МІСЬКА РАДА
КРЕМІНСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СОРОК ЧЕТВЕРТА
CECIЯ СЬОМОГО СКЛИКАННЯ
Р І Ш Е Н Н Я

«24» квітня 2019 року

Кремінна

№44/8

Про призначення уповноваженої
особи з питань забезпечення
рівних прав та можливостей
жінок і чоловіків та затвердження
Положення про уповноважену особу

 

З метою сприяння в проведенні діяльності по локалізації Резолюції Ради Безпеки ООН 1325 «Жінки. Мир. Безпека» та Національного плану дій, відповідно статті 12 Закону України «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

ВИРІШИЛА:

  1. Призначити заступника міського голови Макогон Н.М. уповноваженою особою (координатором) з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у Кремінській міській раді.
  2. Затвердити Положення про уповноважену особу з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у Кремінській міській раді (додається).
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів.

 

Міський голова                                      Ю.О. Прокопенко


ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням Кремінської

міської ради від 24.04.2019 №44/8

 

ПОЛОЖЕННЯ
про
уповноважену особу з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків в Кремінській міській раді

Питання поновлення договорів оренди землі було, є і найближчим часом залишатиметься одним з найбільш актуальних у відносинах між орендарями та орендодавцями земельних ділянок.

Статтею 764 Цивільного кодексу України передбачено такий правовий механізм, як поновлення договору найму, який зводиться по суті до автоматичного продовження попередніх договірних відносин на той самий строк без укладення нового договору за умови, по-перше, що наймач продовжує користуватися майном після закінчення строку договору найму, та, по-друге, відсутні заперечення наймодавця протягом одного місяця.

Частинами першою-п'ятою статті 33 Закону України «Про оренду землі» передбачено два випадки поновлення (пролонгації) договору оренди землі:

1) у разі належного виконання орендарем своїх обов’язків за договором, строк якого закінчується, орендар отримує переважне право перед іншими особами на укладання договору оренди землі на новий строк.

Так, орендар, який має намір скористатися переважним правом на укладення договору оренди на новий строк, зобов’язаний повідомити про це орендодавця до спливу строку договору оренди землі у строк, встановлений цим договором, але не пізніше ніж за місяць до спливу строку договору оренди землі.

До листа-повідомлення про поновлення договору оренди землі орендар додає проект додаткової угоди.

При поновленні договору оренди землі його умови можуть бути змінені за згодою сторін. У разі недосягнення домовленості щодо орендної плати та інших істотних умов договору переважне право орендаря на укладення договору оренди землі припиняється.

Орендодавець у місячний термін розглядає надісланий орендарем лист-повідомлення з проектом додаткової угоди, перевіряє його на відповідність вимогам закону, узгоджує з орендарем (за необхідності) істотні умови договору і, за відсутності заперечень, укладає з орендарем додаткову угоду про поновлення договору оренди землі. За наявності заперечень орендодавця щодо поновлення договору оренди землі орендарю направляється лист-повідомлення про прийняте орендодавцем рішення.

2) орендар продовжує користуватися земельною ділянкою після закінчення строку договору оренди за відсутності протягом одного місяця після закінчення дії договору оренди листа-повідомлення орендодавця про заперечення у поновленні договору оренди землі.

Тож, у разі якщо орендар продовжує користуватися земельною ділянкою після закінчення строку договору оренди і за відсутності протягом одного місяця після закінчення строку договору листа-повідомлення орендодавця про заперечення у поновленні договору оренди землі такий договір вважається поновленим на той самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором.

Додаткова угода до договору оренди землі про його поновлення має бути укладена сторонами у місячний строк в обов’язковому порядку.

Відмова, а також наявне зволікання в укладенні додаткової угоди до договору оренди землі може бути оскаржено в суді.

Відповідно до останнього абзацу статті 33 Закону України «Про оренду землі» у разі зміни межі або цільового призначення земельної ділянки поновлення договору оренди землі здійснюється у порядку одержання земельної ділянки на праві оренди.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Сторінка 1 із 3
2021 Кремінська міська рада

Please publish modules in offcanvas position.