Фейсбук-сторінка Кремінської міської ради

BUS Довідка. Кремінна
Зеленая Кременная. Фотографии природы

План місцевого економічного розвитку

Асоціація міст України

Оголошення (266)

Відповідно до ст. 39 та п. 3 Прикінцевих та Перехідних положень Закону України «Про повну загальну середню освіту» УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ оголошує конкурс на заміщення вакантних посад керівників комунальних закладів загальної середньої освіти:

  1. Кремінський ліцей №1 Кремінської міської ради Луганської області.

Місцезнаходження закладу: 92901, Україна, Луганська область, м. Кремінна, провулок Івана Франка, 2.

  1. Кремінський ліцей №2 Кремінської міської ради Луганської області.

Місцезнаходження закладу: 92905, вул. Титова,18, м. Кремінна, Луганська область.

  1. Кремінський ліцей №4 Кремінської міської ради Луганської області.

Місцезнаходження закладу: 92900, Україна, Луганська область, м. Кремінна, провулок Радищева, 69.

  1. Кремінський ліцей №5 Кремінської міської ради Луганської області.

Місцезнаходження закладу: 92905, Україна, Луганська область, м. Кремінна, вул. Вереснева, буд. 18

  1. Посада: Директор закладу.
  2. Оплата праці: строковий трудовий договір відповідно до чинного законодавства.
  3. Кваліфікаційні вимоги: громадянин України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту магістр (спеціаліст), стаж роботи у сфері освіти не менше трьох років.
  4. Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи (особисто або через представника за довіреністю) до УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (92905 м. Кремінна, вулиця Банкова, 2, електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., тел. 2-24-78)

Перелік документів:

- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";
- автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копія паспорта громадянина України;
- копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
- документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
- копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання (крім приватних та корпоративних закладів освіти);
- довідка про відсутність судимості;
- довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
- мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості (сертифікати, грамоти, подяки, характеристики тощо).

Етапи конкурсу:

1) прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії;
2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;
3) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;
4) перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;
5) допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;
6) ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу;
7) проведення конкурсного відбору;
8) визначення переможця конкурсу;
9) оприлюднення результатів конкурсу.

З переліком завдань та Положенням про конкурс можна ознайомитись в Додатках до рішення сесії Кремінської міської ради №7/20 від 06.05.2021.

Термін подачі документів з 13.05.2021 до 11.06.2021 р. включно.

ЗАЯВА ПРО ЕКОЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ ДІЯЛЬНОСТІ легкоатлетичного манежу Луганського обласного фізкультурного центра «Олімп» за адресою: Луганська обл., Кремінський р-н, м.Кремінна, вул.Дражевського, 17-а.
1. Дані щодо мети й засобів здійснення проектованої діяльності.
Робочим проектом передбачається будівництво критого легкоатлетичного манежу Луганського
обласного фізкультурного центра «Олімп» з пропускною спроможністю манежу – 40 осіб:
- стандартне ядро легкоатлетичного манежу з біговою доріжкою для залу довжиною 200 м;
- трибуни для глядачів на 222 глядацьких місця;
- кімнати для проживання спортсменів на 35-40 місць;
- службові і адміністративні приміщення, господарських і технічних приміщень;
- розміщення модульної котельні КУМ-В0.84 потужністю 840 кВт для опалення будівлі легкоатлетичного манежу протягом опалювального сезону;
- виконання благоустрою території з облаштуванням замощень з урахуванням потреб маломобільних груп населення.
Паливом для котельні є природний газ низького тиску (густина 0,7526 кг/м3, теплота згоряння 8259 ккал/м3). Відведення продуктів згоряння від модульної котельні здійснюється по двом відокремленим металевим димарям (H=12 м), що проектуються зовні.
Експлуатація котельні здійснюється без постійної присутності обслуговуючого персоналу, з виведенням сигналу про роботу котельного обладнання на пульт в приміщення постійного перебування чергового персоналу в будівлі легкоатлетичного манежу. Періодичне обслуговування котельні передбачається однією особою (технічний персонал).
Благоустрій в межах даного проекту полягає в виконанні замощення тротуарною плиткою проїздів, майданчиків і тротуарів з урахуванням потреб МГН.
Джерелом водопостачання будівлі легкоатлетичного манежу є існуючий міський господарсько-питний водопровід. Гаряче водопостачання приміщень манежу здійснюється від існуючої модульної котельні будівлі плавального басейну ЛОФЦ «Олімп». Каналізування об’єкта передбачено в міський колектор побутової каналізації через проектовану насосну станцію підкачки.
Для створення оптимальних умов повітряного середовища в приміщеннях легкоатлетичного манежу проектом передбачена припливно-витяжна вентиляція з механічним спонуканням.
Повітрообмін у приміщеннях прийнятий відповідно до діючих норм – по кратностях повітрообміну та за розрахунком.
Зовнішнє пожежогасіння передбачається від двох наявних пожежних гідрантів (1й–по вул.Дражевського, 2й–поблизу будівлі басейну). Забезпечення протипожежної безпеки, проведення профілактичних заходів і гасіння пожежі в аварійних випадках передбачається силами ДПРЧ-21 ГУ ДСНС, розташованої в 3,3 км від об’єкта.
 
2. Перелік найбільш значних впливів на стан навколишнього середовища:
а) аварійні та залпові викиди (скиди): відсутні
б) шкідливі викиди в атмосферу, т/рік: ртуть металева – 1,434×10-6, азоту діоксид – 0,932, вуглецю оксид – 1,147, метан – 0,01434, діоксид вуглецю – 812,92, оксид діазоту – 0,00143.
в) стічні води, м3/добу (м3/рік): у побутову каналізацію – 6,0 (2190,0)
г) тверді відходи (т/рік) 10,304 (побутові відходи)
 
3. Оцінка екологічного ризику проектованої діяльності:
Проведені розрахунки розсіювання показали, що значення максимальних приземних концентрацій нижче ГДК для населених місць. Вплив на повітряне середовище очікується в межах санітарно-гігієнічних норм.
Негативного впливу шуму, вібрації, електромагнітного і електростатичного впливу не очікується.
Розглянутий об'єкт впливу на ґрунти, на рослинний і тваринний світ не матиме.
 
4. Перелік заходів, що забезпечують нормативний стан навколишнього середовища:
- контроль дотримання нормативів ГДВ;
- застосування серійного обладнання, що має нормативні рівні шуму і вібрації;
- своєчасне еколого-теплотехнічне обслуговування котельні;
- впровадження технічно обґрунтованих норм і нормативів водоспоживання та водовідведення;
- відсутність скидів стічних вод на поверхню землі;
- неухильне дотримання меж будівельної ділянки та виключення наднормативного вилучення земель;
- недопущення захаращення території сміттям, відходами, а також пально-мастильними матеріалами;
- збір, зберігання і утилізація твердих відходів, які утворюються при експлуатації об'єкта, здійснюються відповідно до вимог санітарних правил і норм.
- раціональне використання матеріальних ресурсів.
 
5. Перелік залишкових впливів: залишкові впливи не очікуються
 
6. Зобов'язання замовника щодо здійснення проектних рішень:
Замовник зобов'язується у період будівництва та експлуатації об'єкта здійснювати проектні рішення відповідно до вимог норм та правил охорони навколишнього природного середовища та екологічної безпеки.
Замовник: Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування Луганської облдержадміністрації.
Генеральний проектувальник: ТОВ «РБП», м. Рубіжне.

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців»

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста відділу внутрішньої політики, преси та інформації апарату Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 1 року чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 3 років.

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: 3-14-81.

Звертатися за адресою м. Кремінна, пр-т Дружби, 13, кабінет № 11.

Для участі у конкурсі подаються такі документи: заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування; заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність); 2 фотографії розміром 4 х 6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції; копія документа, який посвідчує особу громадянина України; копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); копія трудової книжки; письмова згода на обробку персональних даних.

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування ", "Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад Кремінської ради.

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців»

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу економічного аналізу та розвитку управління економіки апарату Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 1 року чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 3 років.

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: 3-14-81.

Звертатися за адресою м. Кремінна, пр-т Дружби, 13, кабінет № 11.

Для участі у конкурсі подаються такі документи: заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування; заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність); 2 фотографії розміром 4 х 6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції; копія документа, який посвідчує особу громадянина України; копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); копія трудової книжки; письмова згода на обробку персональних даних.

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування ", "Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад Кремінської ради.

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців»

Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу контролю управління внутрішнього контролю та аудиту апарату Кремінської міської ради. Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 1 року чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 3 років.

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: 3-14-81.

Звертатися за адресою м. Кремінна, пр-т Дружби, 13, кабінет № 11.

Для участі у конкурсі подаються такі документи: заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування; заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність); 2 фотографії розміром 4 х 6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції; копія документа, який посвідчує особу громадянина України; копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); копія трудової книжки; письмова згода на обробку персональних даних.

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад Кремінської ради.

ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних
будинків у житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Кремінна
(повторно)

  1. Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу:

Організатор конкурсу - Виконавчий комітет Кремінської міської ради

юридична адреса: 92900, проспект Дружби, буд. 13, м. Кремінна, Луганська область, Україна.

фактична адреса: 92905, проспект Дружби, буд. 13, м. Кремінна, Луганська область, Україна.

  1. Перелік послуг:

 Відповідно до ч.3 ст.11 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», ст. 5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

На конкурс пропонуються послуги з управління групою будинків, робіт, послуги з утримання житлових будинків і споруд та прибудинкових територій (послуги з управління багатоквартирним будинком).

  1. Утримання спільного майна багатоквартирного будинку та прибудинкової території, в тому числі:

1.1.        Прибирання прибудинкової території;

1.2.        Прибирання, вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами;

1.3.        Прибирання приміщень загального користування (у т.ч. допоміжних);

1.4.        Технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем:

- холодного водопостачання;

- водовідведення;

- теплопостачання;

- зливової каналізації;

- електропостачання;

1.5.        Дератизація;

1.6.        Дезінсекція;

1.7.        Обслуговування димових та вентиляційних каналів;

  1. Поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку, в тому числі:

2.1.        Поточний ремонт внутрішньо будинкових систем холодного водопостачання, водовідведення, зливової каналізації, теплопостачання, електропостачання, газопостачання;

2.2.        Поточний ремонт конструктивних елементів, технічних пристроїв будинку та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (лавки,урни).

  1. Оплата послуг щодо енергопостачання спільного майна багатоквартирного будинку, в тому числі:

3.1.        Придбання електричної енергії для освітлення місць загального користування і забезпечення функціонування іншого спільного майна багатоквартирного будинку;

Підстави для проведення конкурсу:

Підставою для проведення конкурсу є: рішення виконавчого комітету Кремінської міської ради від 14.04.2021 року № 199 «Про організацію та проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків у житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Кремінна (повторно)».

Конкурс проводиться відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13.06.2016 № 150, Положення про конкурсну Комісію щодо призначення управителя з управління багатоквартирним будинком, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 27.06.2017 № 137(зі змінами).

  1. Прізвище, посада та номери телефонів осіб, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу:

Дзивульський Георгій Анатолійович – т.в.о. заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, тел.(06454) 2-16-44;

Китайгора Ірина Олександрівна – начальник відділу з питань житлово-комунального господарства, тел. (06454) 2-16-42.

  1. Спосіб і місце отримання конкурсної документації:

Конкурсна документація подається особисто або надсилається поштою організатором конкурсу учаснику конкурсу протягом трьох робочих днів після надходження від учасника заявки про участь у конкурсі. Плата за участь у конкурсі не встановлюється.

Місце отримання конкурсної документації за адресою:

92900, Луганська обл., м. Кремінна, проспект Дружби, 13, кабінет № 16.

  1. Дата огляду об’єктів конкурсу та доступ до них:

Доступ до об’єктів конкурсу та їх огляд буде проводитись 14.05.2021.р з 10.00 до 16.00 години.

  1. Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій:

Конкурсна пропозиція подається особисто або через уповноважену належним чином особу чи надсилається поштою конкурсній комісії у запечатаному конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника конкурсу, дата та час проведення конкурсу, контактні номери телефонів учасника конкурсу.

Місце подання конкурсних пропозицій:

Конкурсна пропозиція подається учасником конкурсу за адресою: 92900, Луганська обл., м. Кремінна, проспект Дружби, 13, кабінет № 25.

Кінцевий строк подання конкурсної пропозицій:

  • протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про

проведення конкурсу.

Прийняття конкурсних пропозицій закінчується о 09 год. 00 хв. 25.05.2021 р.

Місце, день та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями:

92900, Луганська обл., м. Кремінна, проспект Дружби, 13 25.05.2021 р. о 10 год. 00 хв.

  1. Умови участі в Конкурсі:

У конкурсі можуть брати участь юридичні особи та фізичні – особи підприємці, що мають фахівців та матеріально-технічну базу для здійснення економічної діяльності в сфері управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту.

До участі у конкурсі не допускаються юридичні особи та фізичні – особи підприємці, які:

- ліквідуються;

- визнані банкрутами;

- установчі документи яких визнані недійсними у судовому порядку;

- подали для участі в конкурсі документи не в повному обсязі або такі, що містять недостовірну інформацію.

 

Для участі у Конкурсі претендент подає такі документи:

  • статут (положення чи інший засновницький документ відповідно до закону) суб’єкта господарювання;
  • баланс бухгалтерського обліку суб’єкта господарювання за останній звітний період;
  • довідка з органів статистики про реєстрацію;
  • свідоцтво про реєстрацію суб’єкта господарювання;
  • витяг з ЄДРПОУ, що підтверджує право на здійснення економічної діяльності в сфері управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту;
  • інформація повноважних органів про відсутність порушених справ про банкрутство (у тому числі ліквідацію) або лист, підписаний керівником учасника та скріплений печаткою, в якому гарантується відсутність порушених справ;
  • копія балансового звіту за останній звітний період;
  • довідки відповідних органів державної податкової служби і Пенсійного фонду України про відсутність (наявність) заборгованості за податковими зобов’язаннями та платежами до Пенсійного фонду України, дійсні на час подання пропозицій;
  • довідка, що містить інформацію про технічний потенціал підприємства (кількість транспортних засобів, обладнання, приладдя, які перебувають на балансі або знаходяться у користуванні підприємства/ підприємця, тощо) за формою, наведеною у додатку 3 до конкурсної документації ;
  • копії технічних паспортів на транспортні засоби, засвідчені в установленому порядку;
  • довідка, яка містить інформацію про наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців) за формою, наведеною у додатку 4 до конкурсної документації;
  • довідка про наявність у штаті щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «Менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків) (для управителя – юридичної особи), або документи, що підтверджують проходження професійної атестації або наявність у штаті за трудовим договором щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «Менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків) (для управителя – фзичної особи-підприємця);
  • розрахунки ціни послуги з управління на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо, надаються відповідно до додатку 7 до Конкурсної документації;

З метою можливості коригування ціни послуги з управління у зв’язку зі зміною мінімальної заробітної плати, інфляцією, зміною тарифів на електроенергію, учасники мають надати у складі розрахунків ціни послуги з управління на кожний будинок обґрунтовані розрахунки заробітної плати технічного персоналу, що бере участь у наданні послуг (робітників з прибирання, слюсарів-сантехників, електрогазозварювальників, електро-монтерів, тощо, з врахуванням рівня мінімальної заробітної плати), розшифровки вартості матеріальних витрат на одного робітника, плановий розрахунок витрат на оплату послуг щодо енергопостачання спільного майна багатоквартирного будинку (що має базуватись на діючих тарифах на електроенергію) та документальне підтвердження вартості інших витрат.

  • інші документи, які містять відомості про досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (копії договорів про надання послуг у сфері ЖКГ, нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо).

Документи подаються в оригіналі або в належним чином засвідчених копіях. Відповідно до п. 5.27 Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації (ДСТУ 4163-2003) передбачено, що відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії; засвідчуватись повинна кожна сторінка документу з відтиском печатки підприємства, установи, організації, іншої юридичної особи.

Учасник конкурсу повинен мати технічні та фінансові можливості щодо забезпечення:

- функціонування свого інтернет-сайту з онлайн сервісом для споживачів «Особовий кабінет», який дає можливість споживачу отримати наступну інформацію: стан оплати, баланс особового рахунку; перелік послуг, що надаються з вказанням вартості кожної складової послуги; інформацію про результати окремого щомісячного обліку доходів та витрат на послуги, пов'язаних з обслуговуванням кожного будинку та його прибудинкової території, які виконуються власними силами та підрядним способом з кожної складової тарифу окремо; можливість зворотного зв’язку; у разі виникнення аварійних ситуацій контактні телефони диспетчерів;

- іміджевого супроводження при наданні послуг з управління будинками (логотип, брендірований спецодяг та інше);

- майбутньої організації комунікацій із споживачами послуг: створення фронт-офісу для безпосередньої роботи з населенням, взаємодії з іншими внутрішніми підрозділами, що забезпечить надання вичерпної інформації споживачу.

Конкурсна пропозиція подається щодо кожного об’єкта окремо. У разі, якщо об’єктом конкурсу визначено групу будинків, розрахунок ціни та відповідно заповнену форму, наведену у додатку 2 до конкурсної документації, учасник конкурсу подає у складі конкурсної пропозиції на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо.

Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок.

Конкурсна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів, в якому зазначено найменування поданих документів у складі конкурсної пропозиції з визначенням номерів сторінок, на якій він знаходиться.

Конкурсна пропозиція запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити підпис уповноваженої особи учасника конкурсу та рекомендовано відбиток печатки учасника конкурсу (за наявності). На конверті повинно бути вказано інформацію, визначену в підпункті 11.1 пункту 11 цієї конкурсної документації.

Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни (доповнення) до закінчення строку подання конкурсних пропозицій.

Учасники конкурсу мають право подати також інші документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо).

Конкурсні пропозиції, отримані після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу, які їх подали.

Конкурсні пропозиції реєструються конкурсною комісією в окремому журналі обліку конкурсних пропозицій. На запит учасника конкурсу конкурсна комісія протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження його конкурсної пропозиції із зазначенням дати та часу.

 

Т.в.о. заступника міського голови
з питань діяльності виконавчих органів ради                                    Г.А. Дзивульський

П'ятниця, 09 квітня 2021 15:44

ЗАЯВА ПРО НАМІРИ

  1. Інвестор (замовник) Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування Луганської обласної державної адміністрації

Поштова адреса: 93400, м. Сєвєродонецьк Луганська обл., пр. Центральний, 59, е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  1. Місцезнаходження майданчика (траси) будівництва:

вул.Дражевського,17-а, м.Кремінна, Кремінський р-н, Луганська обл.

  1. Характеристика діяльності (об'єкта):

Робочим проектом передбачається будівництво критого легкоатлетичного манежу Луганського обласного фізкультурного центра «Олімп» з пропускною спроможністю манежу – 40 осіб:

  • стандартне ядро легкоатлетичного манежу з біговою доріжкою для залу довжиною 200 м;
  • трибуни для глядачів до 70 місць;
  • кімнати для проживання спортсменів на 35-40 місць;
  • службові і адміністративні приміщення, господарських і технічних приміщень;
  • розміщення модульної котельні КУМ-В0.84 потужністю 840 кВт для опалення будівлі легко- атлетичного манежу протягом опалювального сезону;
  • виконання благоустрою території з облаштуванням замощень з урахуванням потреб маломобільних груп населення.

Паливом для котельні є природний газ низького тиску (густина 0,7526 кг/м3, теплота згоряння

8259 ккал/м3). Відведення продуктів згоряння від модульної котельні здійснюється по двом відокремленим металевим димарям (H=12 м), що проектуються зовні.

Експлуатація котельні здійснюється без постійної присутності обслуговуючого персоналу, з виведенням сигналу про роботу котельного обладнання на пульт в приміщення постійного перебування чергового персоналу в будівлі легкоатлетичного манежу. Періодичне обслуговування котельні передбачається однією особою (технічний персонал).

Благоустрій в межах даного проекту полягає в виконанні замощення тротуарною плиткою проїздів, майданчиків і тротуарів з урахуванням потреб ММГН.

Джерелом водопостачання будівлі легкоатлетичного манежу є існуючий міський господарсько-питний водопровід. Гаряче водопостачання приміщень манежу здійснюється від існуючої модульної котельні будівлі плавального басейну ЛОФЦ «Олімп». Каналізування об’єкта передбачено в міський колектор побутової каналізації через проектовану насосну станцію підкачки.

Для створення оптимальних умов повітряного середовища в приміщеннях легкоатлетичного манежу проектом передбачена припливно-витяжна вентиляція з механічним спонуканням. Повітрообмін у приміщеннях прийнятий відповідно до діючих норм – по кратностях повітрообміну та за розрахунком.

Зовнішнє пожежогасіння передбачається від двох наявних пожежних гідрантів (1й-по вул.Дражевського, 2й-поблизу будівлі басейну). Забезпечення протипожежної безпеки, проведення профілактичних заходів і гасіння пожежі в аварійних випадках передбачається силами ДПРЧ-21 ГУ ДСНС, розташованої в 3,3 км від об’єкта.

  1. Соціально-економічна необхідність проектованої діяльності:

Будівництво на території Луганської області критого легкоатлетичного манежу дасть можливість спортсменам тренуватися взимку, не виїжджаючи за межі Луганщини. Проектні заходи мають на меті створення комфортних і безпечних умов для тренувань українських олімпійців та паралімпійців.

  1. Потреба в ресурсах при будівництві і експлуатації:

    земельних
    на існуючій земельній ділянці 3,4656 га
    сировинних

    енергетичних (паливо, тепло, електроенергія):
    електроенергія          орієнтовно 139613 кВт/рік
    паливо (природний газ)     312,07 т/рік (414658 нм3/рік)
    водних           орієнтовно 5256 м3/рік
    трудових       чисельність персоналу манежу – 10 осіб
  1. Транспортне забезпечення (при будівництві і експлуатації): автотранспорт
  2. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності: викиди від стаціонарних джерел повинні здійснюватися за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (у відповідності з його умовами) та не перевищувати граничнодопустимих нормативів; відсутність прямого впливу на ґрунт, поверхневі та підземні води під час будівництва та експлуатації об’єкту; нормативне поводження з відходами, по акустичному впливу – допустимі рівні шуму; дотримання правил пожежної безпеки.
  3. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист Слабонесуча геологічна основа земельної ділянки, на якій відбувається будівництво легкоатлетичного манежу, зумовлює влаштування пальового фундаменту з гвинтовими серійними палями.
  4. Можливі впливи планованої діяльності (при будівництві і експлуатації) на навколишнє середовище:

клімат і мікроклімат            не впливає
повітряне      очікується в межах санітарно-гігієнічних норм
водне не впливає
ґрунт  не впливає
рослинний і тваринний світ, заповідні об'єкти  не впливає
навколишнє соціальне середовище (населення)          умовно прийнятний рівень ризику
навколишнє техногенне середовище      не впливає

  1. Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення: побутові відходи – 10,304 т/рік
  2. Обсяг виконання ОВНС: виконаний в обсязі вимог ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд»
  3. Участь громадськості: інформування громадськості в ЗМІ

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України оприлюднило у Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля Висновок №21/01-20207136109/1 від 29.03.2021 р. з оцінки впливу на довкілля по справі за реєстраційним №20207136109 про допустимість провадження планованої діяльності «Реконструкція гідротехнічної споруди дільниці Західної фільтрувальної станції І підйому» суб’єкта господарювання Департамента житловокомунального господарства Луганської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ – 03364062).

Детальніше про висновок – за посиланням в Єдиному реєстрі з ОВД: http://eia.menr.gov.ua/uploads/documents/6109/reports/WJpbdiB-N9.pdf .

ТОВ "ДОРБУДРЕСУРС" (код згідно з ЄДРПОУ 42381810інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

Кремінська міська рада Луганської області повідомляє про прийняття пропозицій стосовно укладення договорів на відшкодування вартості препаратів інсуліну у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23 березня 2016 року №239 «Деякі питання відшкодування вартості препаратів інсуліну».

Пропозиції приймаються до 15 лютого 2021 року.

Телефон для довідок: 095 060 13 70 .

Шановні мешканці та мешканки Кремінської об’єднаної територіальної громади!

Кремінська міська рада завершила розробку СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ КРЕМІНСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ на період до 2027 року.

Розробка цієї Стратегії розпочалась з березня 2020 року та здійснювалась за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру. Зазначену Програму реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

В процесі розробки Стратегії використаний метод партнерства, який опирається на залучення широкого кола місцевих мешканців до процесу її розробки, саме тому до складу робочої групи з розробки стратегії увійшли представники міської ради та виконкому міської ради, Кремінської райдержадміністрації, делеговані представники сільських рад, керівники комунальних установ та закладів, громадських організацій різних секторів громади. Робоча група забезпечила розробку цього документа з консультаційною підтримкою з боку національних експертів Програми ООН із відновлення та розбудови миру.

Особливостями цієї Стратегії є те, що вона розроблялась під час процесу доєднання сільських рад до міської ради та безпосередньо під час виборчого процесу. На момент завершення розробки документа об’єднання сталося, що враховано в Стратегії та Плані її реалізації.

У разі наявності пропозицій просимо направляти їх на адресу Кремінської міської ради Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Додаток: проект зазначеної Стратегії та Плану її реалізації

Loading...

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
“ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЖИТЛОВОГО БУДІВНИЦТВА НА СЕЛІ”

надає
державні довгострокові кредити в сільській місцевості
за програмою «Власний дім»

 

БАЗОВІ ВИМОГИ ДО ПОЗИЧАЛЬНИКА:

Громадянство України. Проживання в сільських населених пунктах Луганської області. Трудова зайнятість в сільській місцевості та підтвердження доходів за останні 6-12 місяців.

НАПРЯМКИ КРЕДИТУВАННЯ ТА РОЗМІР КРЕДИТУ:

  1. Будівництво (реконструкція) та придбання житла:

- нове будівництво – до 300 тис. грн;
- придбання житла – до 200 тис.грн;
- реконструкція, капітальний ремонт – до 150 тис. грн;

  1. Будівництво інженерних мереж (газо-, водо-, електропостачання):

- нове будівництво – до 50 тис. грн;
- реконструкція (заміна котлів, труб, інше) – до 30 тис. грн.

Розмір кредиту визначається з урахуванням платоспроможності позичальника.

  1. Підтримка особистого селянського господарства:

- будівництво господарських будівель, придбання сільгосптехніки, обладнання – до 100,0 тис. грн.

ЗАГАЛЬНА ВІДСОТКОВА СТАВКА: 10 процентів на рік

Нараховується на залишок суми кредиту в користуванні.

ТЕРМІН КОРИСТУВАННЯ КРЕДИТОМ:

до 20 років (в залежності від розміру кредиту та віку позичальника) з погашенням основної суми та відсотків 4 рази на рік (щоквартально).

ДОДАТКОВІ ПІЛЬГИ:

Звільнення від сплати процентів для позичальників, які:

- мають 3-х і більше дітей – протягом дії договору;
- які є військовослужбовцями – протягом дії особливого періоду.

Детальні консультації:

м.Сватове, вул.Садова, 74-А, тел. (06471) 3-22-30, (066) 301-87-53

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Біловодський, Марківський, Міловський,Новопсковський,
Станично-Луганський райони

смт.Марківка, вул.Центральна,18, тел. (050) 826-95-66, (050) 657-63-73

Білокуракинський, Старобільський, Троїцький райони

тел. (099) 933-97-59

Сватівський, Кремінський, Новоайдарський райони

тел. (050) 726-37-51

 

Вівторок, 07 липня 2020 16:29

Конкурс з розробки сайту ЦНАП

Кремінською міською радою та ГО "Джерело" оголошується конкурс на виконання робіт з розробки сайту ЦНАП Кремінської міської ради та закупку комп'ютерної техніки.

За інформацією щодо технічного завдання та специфікації обладнання звертатися за тел. +380501804161, або на email Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., або до Кремінської міської ради.

Згідно із статистичними даними більш ніж 20% працездатного населення України повністю або частково не декларують трудові відносини з роботодавцем. Такі трудові відносини називаються незадекларованою працею, її також називають неофіційною або тіньовою.

З метою донесення до працездатного населення країни інформації про переваги задекларованої праці та ризики незадекларованої праці для працівників і роботодавців Кремінське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області долучається до проведення Державною службою України з питань праці національної інформаційно-роз’яснювальної кампанії «Виходь на світло!», метою якої є підвищити рівень обізнаності студентської молоді, осіб, що шукають роботу, працівників, роботодавців про ризики, пов’язані з неофіційною працею, та про переваги офіційної праці.

Закликаємо усіх небайдужих долучитися до кампанії, оскільки декларування праці та, відповідно, сплата передбачених внесків сприяє зростанню надходжень до Фонду соціального страхування України, зменшує ймовірність неправомірного користування соціальною допомогою, що, в свою чергу, підсилює спроможність держави реалізувати належну соціальну політику.

Для детальнішого ознайомлення з інформаційно-роз’яснювальною кампанією «Виходь на світло!» пропонуємо перейти за посиланням: http://dsp.gov.ua/podolannia-nelehalnoi-zainiatosti/.

 

Кремінського відділення
управління виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України у Луганській області

Спеціальна перевірка відомостей щодо наявності корпоративних прав в осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком у Луганській області

 

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) нагадує, що спеціальна перевірка відомостей щодо наявності корпоративних прав в осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком (далі також — Спеціальна перевірка), зокрема у Луганській області, проводиться Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Харків).

Проведення Спеціальної перевірки здійснюється відповідно до Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 171 та Порядку проведення спеціальної перевірки наявності в осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, корпоративних прав, затвердженого  наказом Міністерства юстиції України  23.03.2012 № 448/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 березня 2012 р. за № 449/20762.

Так, Спеціальна перевірка здійснюється на підставі запиту відповідного державного органу чи органу місцевого самоврядування, до якого додаються такі документи:

  • копія письмової згоди кандидата на проведення спеціальної перевірки;
  • копія автобіографії кандидата на проведення спеціальної перевірки;
  • копія паспорта кандидата на проведення спеціальної перевірки.

Інформація про результати перевірки подається відповідному органу, який надіслав запит, не пізніше семи днів із дати надходження запиту.

З питань проведення Спеціальної перевірки у Луганській області необхідно звертатися до Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за адресою:
Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова, будинок 22.

Отримати консультацію можна за телефонами: 0645242216, 0953624202.

 

Східне міжрегіональне управління
Міністерства  юстиції (м. Харків)

Ощадбанк розширює підтримку підприємництва і розпочинає кредитування мікро- та малого бізнесу в рамках державної програми «Доступні кредити 5-7-9%», запровадженої за ініціативи Президента України та Прем'єр-міністра України. Клієнти з будь-якого містечка України можуть подавати заявки за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/579, а також у відділеннях Ощадбанку.

Мета програми – завдяки державній підтримці відкрити підприємцям доступ до кредитів для розвитку і модернізації власного бізнесу. Це сприятиме стимулюванню підприємництва і відповідно посиленню конкурентоспроможності малих підприємств, створенню нових робочих місць, зміцненню економіки. За попередніми розрахунками програма допоможе створити близько 90 тис. нових робочих місць.

"Хочу привітати всіх нас із запуском програми доступних кредитів. Нарешті з боку держави на рівні Президента та Прем'єр-міністра зроблено перший серйозний крок щодо реальної підтримки українського підприємництва. Ощадбанк як партнер програми і лідер ринку кредитування мікро- та малого бізнесу докладе максимум зусиль, щоб якомога більше підприємців змогли зміцнити свій бізнес і перейти на новий рівень підприємництва. В нас є напрацьована експертиза в рамках програми «Будуй своє». У нашому портфелі є чимало історій становлення нових бізнесів. Ми готові перейти на якісно новий рівень доступного кредитування підприємців під 5-7-9%", — зазначив Андрій Пишний, голова правління Ощадбанку."Уряд працює над тим, щоб вартість кредитів знижувалась, і ми вже маємо певні успіхи. За останні шість місяців вартість кредитів в банках істотно зменшилась, але для масштабних змін Уряд прийняв рішення компенсувати частину відсоткової ставки таким чином, щоб людина фактично змогла отримати кредит під 5-7-9 відсотків в залежності від того, яку кількість робочих місць буде створювати нова справа. Для нас дуже важливо надати підприємцям більше ресурсів, більше свободи і більше можливостей", — сказав Олексій Гончарук, Прем'єр-міністр України.

Державна компенсація за кредитом у рамках програми дає підприємцям можливість отримати фінансування в національній валюті за відсотковими ставками 5, 7 або 9% річних. Ставка залежить від розміру бізнесу:

  • 5% річних – для бізнесу з виручкою до 25 млн грн та створенням мінімум 2 робочих місць протягом першого кварталу;
  • 7% річних – для бізнесу з виручкою до 25 млн грн;
  • 9% річних – для бізнесу з виручкою до 50 млн грн.

Отримати фінансування можна на придбання та модернізацію основних засобів, на будівництво/реконструкцію/ремонт приміщень, де ведеться основна господарська діяльність. Кредити надаються терміном до 5 років у сумі до 1,5 млн грн.

Прес-служба Ощадбанку

Спочатку давайте розберемося, що саме входить до пенсійного стажу?

Відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» без сплати внесків до Пенсійного фонду у страховий стаж зараховуються: строкова служба в армії; догляд за дитиною-інвалідом; військова служба; відпустка по вагітності та пологах; відпустка по догляду за дитиною до 3 років; строкова альтернативна (невійськова) служба; перебування на фронті або участь у бойових діях; період перебування за кордоном дружин або чоловіків дипломатів під час служби; інвалідність через нещасний випадок на виробництві або профзахворювання; виконання обов’язків батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу; служба у воєнізованих формуваннях, гірничо-рятувальних частинах і аварійно-рятувальних підрозділах, створених відповідно до законодавства України; період отримання матеріальної допомоги на професійну підготовку/перепідготовку та підвищення кваліфікації, а також допомоги по безробіттю; догляд за інвалідом I групи, престарілим, що вимагає постійного догляду (по МСЕК), або особою, що досягла 80 років, якщо такий догляд здійснює непрацююча працездатна людина.

Із введенням страхового стажу (з 2004 року) не важливо, скільки людина фактично працювала – значення має, протягом якого періоду і скільки сплачував роботодавець за неї страхові внески до Пенсійного фонду. Трудовий стаж, отриманий до січня 2004-го, автоматично прирівнюється до страхового стажу. Після зазначеної дати для розрахунку пенсії має значення період сплати страхових внесків.

До страхового стажу при призначенні пенсії за віком зараховується час перебування на інвалідності у разі, якщо ця інвалідність настала внаслідок професійного захворювання чи внаслідок трудового каліцтва. Якщо інвалідність настала внаслідок загального захворювання, то роки перебування не зараховуватимуться до наявного в неї страхового стажу при призначенні пенсії за віком.

Сєвєродонецький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

В останні роки кількість банківських відділень та банкоматів неухильно знижується, зокрема за 2014-2019 роки ліквідовано більше 80 банків, тільки за 2018 рік скорочено 980 банківських структурних підрозділів. Більшість скорочених відділень банків припадає на невеличкі населені пункти Україні, де мешканці залишаються без банківських послуг, в тому числі не мають можливості скористатись банківськими картками для отримання пенсії та інших соціальних виплат.

Особливо гостро проблема торкається інвалідів та осіб похилого віку, які обмежені в самостійному пересуванні та позбавлені можливості прибути до відділень банків поза межами місця свого проживання.

Тобто, фактично, маючи банківські платіжні картки, такі категорії громадян України залишаються без пенсійних та інших соціальних виплат, гарантованих державою.

Натомість, при виплаті пенсій та інших соціальних виплат через відділення поштового зв’язку з боку АТ «Укрпошта», здійснюється виплата пенсій з доставкою додому на адресу за місцем фактичного проживання пенсіонера.

Таким чином, АТ «Укрпошта» виконує взяті на себе перед Пенсійним фондом зобов'язання, і одночасно фактично виконує соціальні функції, забезпечуючи своєчасну виплату пенсій та соціальних виплат незахищеним верстам населення по всій території України.

При цьому, функціонування мережі стаціонарних та пересувних відділень АТ «Укрпошта» забезпечує надання поштових, фінансових та послуг з доставки і виплаті пенсій та інших соціальних виплат по всій території країни, незважаючи на кількість населення.

Згідно статті 47 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», статті 15 Закону України «Про поштовий зв'язок», абзацу першого пункту 1.5, абзацу другого пункту 1.7 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій, відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1, пунктів 1.7, 1.13 Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв'язку, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв'язку України, Міністерства праці та соціальної політики України від 28.04.2009 № 464/156, постановою правління Пенсійного фонду України від 28.04.2009 № 14-1, виплата пенсії здійснюється через відділення поштового зв’язку АТ «Укрпошта» або на банківський рахунок, відкритий у відділені банку.

Для забезпечення пенсійними та іншими соціальними виплатами населення України, недопущення виникнення соціального напруження, пов‘язаного з ускладненнями в отриманні пенсій та інших соціальних виплат через банківські установи та банкомати, АТ «Укрпошта» потрібна підтримка з боку органів місцевого самоврядування для розповсюдження інформації щодо зручності отримання пенсій та інших соціальних виплат через мережу відділень АТ «Укрпошта» та можливості переведення пенсій та інших соціальних виплат до поштових відділень АТ «Укрпошта».

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області доводить до відома роботодавців, що наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246, зареєстрованим в міністерстві юстиції України 23.07.2007 за №846/14113 (із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства охорони здоров’я України від 14.02.2012 №107), затверджений Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій (далі – Порядок).

Сторінка 1 із 3
2021 Кремінська міська рада

Please publish modules in offcanvas position.