Фейсбук-сторінка Кремінської міської ВА

Національна веб-платформа центрів надання адміністративних послуг

Асоціація міст України

Оголошення (334)

Із проєктом Програми можна ознайомитися на офіційному вебсайті Кремінської міської військової адміністрації (https://www.kremrada.gov.ua) в розділі «Документи державного планування» підрозділ «Програма соціально-економічного розвитку», або за посиланням:

https://www.kremrada.gov.ua/index.php/dokumenty-derzhavnoho-planuvannia/prohrama-sotsialno-ekonomichnoho-rozvytku.

Пропозиції та зауваження до проєкту Програми надавати до Кремінської міської військової адміністрації на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. протягом 15 календарних днів до 30 листопада 2023 року включно.

Оприлюднення проєкту розпорядження начальника Кремінської міської військової адміністрації «Про затвердження Програми сприяння розвитку волонтерства Кремінської міської територіальної громади на 2024 - 2027 роки»

Кремінська міська військова адміністрація доводить до відома внутрішньо переміщених осіб Кремінської міської територіальної громади Луганської області проект розпорядження начальника Кремінської міської військової адміністрації «Про затвердження Програми сприяння розвитку волонтерства Кремінської міської територіальної громади на 2024 - 2027 роки».

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються у письмовій формі на електрону адресу військової адміністрації: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. в строк до 03.11.2023.

Оголошення
про продовження строку подання заяв про висунення кандидатур  від громадськості
(щодо надання пропозицій від громадськості до складу комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України
(з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення»))

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.04.2023 № 381 «Про затвердження Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення» (надалі – Постанова), Кремінською військовою адміністрацією формується склад комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України (надалі – Комісія).

Відповідно до п. 7 зазначеної Постанови, Комісія є консультативно-дорадчим органом, підзвітним та підконтрольним уповноваженому органу – Кремінській міській військовій адміністрації (надалі – уповноважений орган). До складу комісії входять представники від уповноваженого органу та громадськості.

Кандидатури від громадськості можуть висуватися міжнародними та громадськими організаціями, в тому числі антикорупційними.

Заява про висунення кандидатури від громадськості подається до уповноваженого органу у довільній формі, придатній для сприйняття її змісту, та містить прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) кандидатури представника, а також такі відомості про заявника (міжнародної чи громадської організації):

  • найменування;
  • напрями діяльності;
  • код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ (за наявності);
  • місцезнаходження;
  • контактні дані (номер телефону, адреса електронної пошти).

Дані, зазначені у заяві, засвідчуються підписом представника міжнародної чи громадської організації, що її подала.

Комісія відповідно до Постанови:

  • надає отримувачам компенсації вичерпну інформацію та консультації з питань отримання компенсації, повідомляє про можливість звернутися на урядову гарячу лінію;
  • розглядає заяви;
  • встановлює наявність/відсутність права та підстав для надання компенсації та пріоритетного права на отримання компенсації;
  • проводить перевірку отримувача компенсації на відсутність (наявність) судимості за вчинення кримінальних правопорушень, передбачених розділом I “Злочини проти основ національної безпеки України” Особливої частини Кримінального кодексу України;
  • перевіряє наявність в Реєстрі пошкодженого та знищеного майна відомостей щодо акта комісійного обстеження, виконаного відповідно до Постанови та/або звіту з технічного обстеження відповідно до пункту 9 Порядку виконання невідкладних робіт Постанови. У разі відсутності даних акта комісійного обстеження та/або звіту з технічного обстеження в Реєстрі пошкодженого та знищеного майна комісія вживає заходів для проведення обстеження відповідно до законодавства шляхом звернення до уповноваженого органу або самостійно, якщо вона виконує функції комісії відповідно до Порядку виконання невідкладних робіт;
  • ознайомлює отримувача компенсації з даними, зафіксованими для заповнення чек-листа, форма якого наведена в додатку 2 Постанови;
  • приймає рішення про зупинення/поновлення розгляду заяви, надання/відмову у наданні компенсації відповідно до Порядку Постанови;
  • виконує інші повноваження, що випливають з покладених на неї завдань.

Основною формою роботи комісії є засідання, необхідність проведення яких і перелік питань до розгляду на яких визначає голова комісії.

Комісія може проводити свої засідання в режимі реального часу з використанням відповідних технічних засобів електронних комунікацій, зокрема через Інтернет.

Рішення комісії, в тому числі ті, що прийняті за результатами засідання, проведеного дистанційно в режимі реального часу (он-лайн), підписується головою, секретарем та присутніми на засіданні членами комісії (члени комісії, які беруть участь у засіданні комісії дистанційно в режимі реального часу (он-лайн) та можуть підписувати в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису).

Пропозиції від міжнародних чи громадських організацій приймаються у письмовій формі відповідно до вимог Постанови на електрону адресу Кремінської міської військової адміністрації Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..ua в строк до 18 жовтня 2023 року.

Ознайомитись з текстом Постанови можна за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/381-2023-%D0%BF#Text.

Нагадаємо, що наразі триває відбір кандидатів до складу Ради ВПО при Кремінській МВА.

На виконання Постанови КМУ від 04.08.2023  № 812 «Про затвердження Типового положення про Раду з питань внутрішньо переміщених осіб» Кремінською міською військовою адміністрацією розпочато збір пропозицій  до формування складу Ради  з питань внутрішньо переміщених осіб при Кремінській МВА.

Відбір членів Ради здійснюється на підставі поданих до військової адміністрації внутрішньо переміщеними особами та представниками громадських об’єднань документів в електронній та/або паперовій формі, а саме:

  • заяви у довільній формі;
  • документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або відображення в електронній формі інформації, що міститься у документах, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, сформованих засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) або єДокумент;
  • документа про освіту (за наявності);
  • мотиваційного листа кандидата, в якому викладаються обґрунтування для обрання його до складу Ради;
  • відомостей про контактний номер телефону та адресу електронної пошти кандидата (за наявності);
  • довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або електронної довідки, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік такої особи, на електронному носії, критерії якого підтримують використання мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (за наявності технічної можливості), або листа громадського об’єднання щодо включення до складу Ради представника громадського об’єднання.

Документи щодо включення осіб до складу Ради подаються до військової адміністрації на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. в строк до 29.08.2023. Пропозиції подані після встановленого строку не розглядаються.

Основними критеріями відбору кандидатів у члени Ради є бажання працювати на громадських засадах, активна участь у громадській діяльності, відповідність високим стандартам доброчесності, відсутність конфлікту інтересів, наявність особистих досягнень або реалізованих проектів у сфері захисту внутрішньо переміщених осіб, наявність конкретних пропозицій щодо особистого вкладу в реалізацію мети та завдань Ради.

З повним текстом Постанови КМУ від 04.08.2023 № 812 «Про затвердження Типового положення про Раду з питань внутрішньо переміщених осіб», де визначено основні завдання Ради, права та обов’язки, порядок роботи,  можна ознайомитись на сайті Верховної Ради України за посиланням: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennia-typovoho-polozhennia-pro-radu-z-pytan-vnutrishno-s812-40823.

Головне управління ДПС у Луганській області висловлює Вам подяку за те що продовжуєте підтримувати нашу державу у складний воєнний час, сумлінно перераховуючи податки. Завдяки Вашій активній громадянській позиції та патріотизму бюджет стабільно отримує такі необхідні кошти для Збройних Сил України та соціальних виплат громадянам.

Повідомляємо, що Головне управління ДПС у Луганській області відновило свою роботу у м. Києві за адресою: проспект Володимира Івасюка, буд. 58 (адмінбудівля ДПІ в Облонському районі).

Також ви можете зв’язатись з нами онлайн:

"Гарячі лінії" для надання консультацій платникам податків

(066) 706 69 16 - (ПДВ, податок на прибуток, акциз, майнові податки, РРО/ПРРО)

(098) 658 96 08 - (податкові ризики, реєстрація податкових накладних)

(099) 203 20 51 - (адміністрування податку на доходи фізичних осіб, військовий збір, єдиний соціальний внесок, мінімальне податкове зобов’язання, єдиний податок)

Поштова адреса: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8.

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Законом України від 30 червня 2023 року № 3219 – ІХ внесено ряд змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану:

  • скасування можливості для фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб бути платниками єдиного податку ІІІ групи із застосуванням ставки єдиного податку у розмірі 2 % від суми доходу (далі - спрощена система з особливостями оподаткування);
  • скасування можливості для фізичних осіб-підприємців платників єдиного податку І та ІІ групи не сплачувати єдиний податок (крім тих, податкова адреса яких знаходиться на територіях бойових дій або на тимчасово окупованих територіях України, станом на дату початку бойових дій, або тимчасової окупації);
  • продовження мораторію на проведення документальних перевірок платників податків та перевірок платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), крім перевірок: бюджетного відшкодування; за заявою платника та за скаргою останнього; ліквідації (припинення юридичної особи/ підприємницької діяльності); на заперечення до акту; у разі дисциплінарного провадження; трансфертного ціноутворення; міжнародного оподаткування; перевірок нерезидентів; валютного законодавства;
  • збережено право добровільної сплати єдиного податку для платників 1-2 групи, що мали податкову адресу на територіях бойових дій (в тому числі можливих бойових дій) та на окупованих територіях;
  • звільнення від фінансової відповідальності за порушення у сфері РРО (крім відповідальності за порушення порядку здійснення розрахункових операцій при продажу підакцизних товарів), якщо вони були вчинені на територіях бойових дій (в тому числі можливих бойових дій) та на окупованих територіях;
  • удосконалення норми щодо звільнення від фінансової відповідальності за порушення у сфері РРО (крім відповідальності за порушення порядку здійснення розрахункових операцій при продажу підакцизних товарів) за порушення вчинені з 24 лютого 2022 року до 1 серпня 2023 року;
  • звільнення від відповідальності суб’єктів господарювання за порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» вчинені ними у період з 1 січня 2022 року до 1 жовтня 2023 року, крім відповідальності за порушення порядку здійснення розрахункових операцій при продажу підакцизних товарів, здійснення діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор тощо.

При цьому дати завершення бойових дій, дати завершення тимчасової окупації, дати припинення можливості бойових дій визначаються відповідно до даних Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій від 22 грудня 2022 року № 309, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2022 року за № 1668/39004. 

ВАЖЛИВО!

Законом України №1207-VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» зі змінами та доповненнями (далі – Закон), визначено правовий статус тимчасово окупованої території, а також правовий режим на тимчасово окупованій території.

Вказаним Законом визначено окремі території України, що входять до складу Донецької та Луганської областей, які є окупованими російською федерацією (у тому числі окупаційною адміністрацією російської федерації) починаючи з 7 квітня 2014 року. Межі та перелік районів, міст, селищ і сіл, частин їх територій, тимчасово окупованих у Донецькій та Луганській областях з цієї дати, визначено Президентом України за поданням Міністерства оборони України, підготовленим на основі пропозицій Генерального штабу Збройних Сил України (Указ Президента України від 7 лютого 2019 року № 32/2019).

Тимчасово окупованою також визначається інша сухопутна територія України, внутрішні морські води і територіальне море України, визнані в умовах воєнного стану тимчасово окупованими. Відповідно до ч.3 статті 1 Закону в редакції Закону № 2764-ІХ від 16.11.2022 року дата початку і дата завершення тимчасової окупації територій, передбачених пунктом 3 частини першої статті 3 Закону, визначаються Кабінетом Міністрів України.

Після початку повномасштабної військової агресії російської федерації проти України, рішення щодо визначення окупованих територій Луганської області Кабінетом Міністрів України, для використання в межах Закону №1207, не зазначених в Указі Президента України від 7 лютого 2019 року № 32/2019, не приймалось.

Наказом Мінреінтеграції від 22 грудня 2022 року № 309 затверджено перелік, до якого увійшли, в тому числі, території Луганської області.

Звертаємо увагу, що затверджений перелік застосовується, зокрема, для організації виплат внутрішньо переміщеним особам, проведення приватизації державного майна, спрощеного вступу до закладів освіти, обмеження та відновлення доступу до публічних електронних реєстрів тощо, та деяких питань оподаткування.

На сьогодні відсутні правові підстави застосування положень Закону України №1207-VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» щодо суб’єктів господарської діяльності, які зареєстровані на території України, яка фактично тимчасово окупована російською федерацією після 24.02.2022р.

Проведення господарської діяльності платниками зареєстрованими на таких територіях здійснюється у загальному порядку без обмежень передбачених цим Законом.

Разом з тим повідомляємо, що якщо Ваша юридична адреса знаходиться на тимчасово окупованій території України, але свою підприємницьку діяльність здійснюєте на підконтрольній території України, Ви зобов’язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій (РРО/ПРРО) при готівкових розрахунках з покупцями.

Процедури реєстрації РРО/ПРРО врегульовані відповідними порядками, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій».

Ці процедури максимально спрощені, враховують специфіку роботи РРО та ПРРО і здійснюються за заявницьким принципом.

Подати до контролюючого органу заяву для реєстрації РРО можна в електронній або паперовій формі, для реєстрації ПРРО – виключно в електронній формі.

Обробка поданих заяв здійснюється автоматично засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС. Про результат обробки заяви, реєстрацію РРО/ПРРО суб’єкту господарювання повідомляється у Електронному кабінеті.

ДПС запропоновано бізнесу безоплатне програмне рішення (ПРРО), що призначене для реєстрації розрахункових операцій та пристосоване для операційних систем Android, iOS, Windows, Web.

Це програмне рішення розміщено у відкритому доступі на відповідних цифрових платформах (завантажити можна за цим посиланням https://tax.gov.ua/bane ryi/programni-rro/).

Вибір суб’єкта господарювання щодо застосування ним у своїй господарській діяльності безоплатного, комерційного чи власного ПРРО, або РРО, не обмежується.

Перехід від застосування РРО до застосування ПРРО або навпаки здійснюється через процедуру скасування реєстрації та реєстрацію відповідного РРО чи ПРРО.

КРЕМІНСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2022 р. № 1020 внесено зміни у додаток 2 постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 про те, що подані до дня набрання чинності цією постановою суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності, що включені цією постановою у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 “Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану”, є дійсними протягом одного місяця з дня набрання чинності цією постановою. Протягом зазначеного строку суб’єкти господарювання для подальшого провадження такої діяльності повинні отримати відповідні ліцензії у порядку, строки та на умовах, що передбачені законодавством.

ЗМІНА, що вноситься у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314:

Доповнити додаток такою позицією:

Діяльність у сфері виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, біоетанолом, алкогольними напоями та тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, і пальним, зберігання пального, що здійснюється відповідно до Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального"

ліцензія

 

Через вторгнення російських військ на територію України управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області та його відділення здійснюють роботу дистанційно.

Війна вносить свої корективи в організацію трудового процесу. Так, звична робота може нести смертельно небезпечні ризики пов’язанні з воєнними (бойовими) діями. Під час виконання працівниками посадових (трудових) обов’язків існує ризик отримання травм внаслідок бомбардувань, ракетних та артилерійських обстрілів, мінувань територій та приміщень, здійснення масових терористичних актів, що супроводжується загибеллю людей чи руйнувань приміщень, будівель тощо.

У разі настання нещасного випадку на виробництві, пов’язаного з пораненням або смертю працівника через вищезазначені події, що підтверджується медичним висновком, незалежно від наявності при цьому впливу небезпечних, шкідливих або інших виробничих факторів, організовується розслідування згідно з Порядком розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України  № 337 від 17.04.2019 р. (далі - Порядок).

Відповідно до пункту 8 Порядку у разі отримання інформації про нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння) від безпосереднього керівника робіт, повідомлення від закладу охорони здоров’я, заяви потерпілого, членів його сім’ї чи уповноваженої ним особи тощо роботодавець зобов’язаний протягом двох годин повідомити відповідні органи та установи з використанням засобів зв’язку та не пізніше наступного робочого дня надати на паперовому носії повідомлення згідно з додатком 2 до Порядку.

З урахуванням тяжкості травми, кількості постраждалих осіб та обставин у кожному конкретному випадку підприємством чи управлінням Держпраці створюється комісія з розслідування або спеціального розслідування нещасного випадку, згідно з затвердженим Порядком.

Процедура розслідування нещасних випадків, що сталися з працівниками внаслідок отримання поранень під час ведення бойових дій, така сама, як і для всіх інших видів нещасних випадків. 

Під час організації розслідування необхідно звернути увагу на обов'язкову наявність запитів:

  • до медичного закладу про надання довідки із зазначенням діагнозу та його коду згідно з Міжнародною статистичною класифікацією хвороб і споріднених проблем охорони здоров'я (МКХ-10) і висновку про ступінь тяжкості травми згідно з Класифікатором розподілу травм за ступенем тяжкості, висновку чи витягу з протоколу про проведення дослідження для визначення наявності в організмі потерпілого алкоголю (наркотичних засобів чи токсичних або отруйних речовин) і визначення ступеня його сп'яніння.
  • до органів досудового розслідування, судово-медичної експертизи тощо про надання матеріалів та висновків щодо обставин нещасного випадку.

У разі відсутності можливості проведення розслідування нещасного випадку через загрозу життю і здоров’ю членів комісії, необхідно максимально фіксувати, збирати та документувати інформацію про нещасні випадки на виробництві, для подальшого розслідувати їх після нормалізації ситуації.

Розслідування (спеціальне розслідування) підлягають випадки, про які своєчасно не повідомлено роботодавцю чи внаслідок яких втрата працездатності потерпілого настала не одразу.

Строк давності для розслідування нещасних випадків або гострих професійних захворювань (отруєнь) на виробництві становить три роки з дня їх настання.

Потерпілий або члени його сім’ї можуть звернутися до суду для встановлення факту нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння). У цьому випадку згідно з рішенням суду розслідування проводиться незалежно від дати його настання.

З урахуванням особливостей воєнного стану, звертаємо увагу роботодавців на необхідність дотримання вимог законодавства та Порядку в частині своєчасності інформування та надання повідомлення, організації та проведення розслідувань нещасних випадків і професійних захворювань. Нагадуємо, що повідомлення в електронному вигляді (сканована копія за підписом керівника) про нещасні випадки/гострі професійні захворювання необхідно направляти на електронну адресу управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та на паперових носіях надавати за адресою: проспект Яворницького, 93, м.Дніпро за формою, встановленою Порядком.

Фонд соціального страхування України у Луганській області

19 грудня стартувала Програма Президента України щодо підтримки легального бізнесу, який постраждав від запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів під час пандемії COVID-19, шляхом стимулювання попиту серед громадян (далі – Програма).

Програмою передбачається надання державою підтримки в розмірі 1 000 гривень повнолітнім громадянам, що щеплені двома дозами вакцини проти COVID-19. За ці кошти громадяни зможуть придбати абонемент у спортзал чи фітнес-клуб, відвідати кінотеатр, театр, музей, книжковий магазин, концертний зал або купити квитки для мандрівок усередині країни – на внутрішні авіа- та залізничні рейси.

Обов’язковою вимогою участі громадян у Програмі є наявність т.з. «зеленого сертифікату», підтвердженого у мобільному застосунку «Дія».

Громадянин може скористатися нарахованою сумою протягом 4 місяців після отримання (у разі невикористання, сума буде повернена до Держбюджету).

Для підтримки громадян віком старше 60 років буде запропоновано додатковий вид діяльності для витрат (1 кв. 2022 р.).

Взяти участь у Програмі на першому етапі можна через мобільний застосунок «Дія». Громадянин, що бажає взяти участь у Програмі, обирає в «Дії» послугу «єПідтримка», проходить перевірку на відповідність встановленим критеріям, відкриває в онлайн-банку віртуальний рахунок та отримує на нього гроші. Віртуальні рахунки – безкоштовні, комісій за обслуговування не буде. Більшість операцій в «Дії» здійснюється автоматично. У подальшому планується запустити оффлайн-сервіс.

Така Програма дозволить здійснити підтримку сфер діяльності, які постраждали від карантину більше за інших, а саме: заклади культури, заклади фізкультурно-оздоровчого спрямування і внутрішні пасажирські перевезення. У подальшому планується збільшити перелік сфер діяльності.

До Програми можуть долучитися суб’єкти господарювання, які надають послуги у зазначених вище сферах (https://e-aid.diia.gov.ua/#faq-business). Оплата пройде, якщо підприємець здійснює діяльність за МСС-кодами, які ухвалив Кабмін.

ПЕРЕЛІК сфер діяльності та кодів категорії продавця (Merchant Category Code):

  • Культура - 5942, 7832, 7922, 7929, 7991;
  • Пасажирські внутрішні перевезення залізничним та авіаційним транспортом - 4112, 4511,
  • Фізична культура і спорт - 7941, 7997.

Термін дії Програми – 1 рік (з 19.12.2021 до 18.12.2022).

У чому суть?

Єдиний рахунок – це рахунок Державної податкової служби (ДПС), відкритий у Казначействі, який платник податків може використовувати для сплати податків і зборів, адміністрування яких контролює Податкова.

Через єдиний рахунок можна буде сплатити податок на прибуток підприємств, податок на доходи фізичних осіб (ПДФО), єдиний соціальний внесок (ЄСВ), єдиний податок (ЄП), рентну плату, а також податковий борг за такими податками.

Проте єдиний рахунок не можна буде використати для сплати податку на додану вартість (ПДВ) та акцизного податку з пального та спирту, оскільки для їхньої сплати є дві інші, спеціальні системи електронного адміністрування. Єдиний рахунок також не можна буде використати для сплати частини чистого прибутку (доходу) державними та комунальними підприємствами та їхніми об’єднаннями.

Для того, щоб відкрити єдиний рахунок платник податків зможе подати заявку до Податкової служби через свій електронний кабінет. Використовувати рахунок можна буде вже на наступний день після подання заявки. Припинити використання – не раніше 1 січня наступного року.

Як функціонуватиме єдиний рахунок?

Платник податків подає на виконання до банку, в якому він обслуговується, розрахунковий документ про перерахування на єдиний рахунок відповідної суми коштів. Податкова служба формує необхідні реєстри, із зазначенням усієї потрібної інформації, зокрема платіжних реквізитів отримувачів коштів, та надсилає їх Казначейству.

Казначейство, виходячи з отриманих від ДПС реєстрів, розподіляє кошти платників податків між бюджетами та державними цільовими фондами. При цьому платник податків матиме змогу ознайомитись у своєму електронному кабінеті з реєстром, який ДПС сформувало по його платежам та надіслало Казначейству для розподілу, а також визначити напрямок використання сум помилково або надміру сплачених ним коштів.

Які переваги надає єдиний рахунок?

Основна мета запровадження єдиного рахунку – спростити процедуру сплати податків і зборів та єдиного соціального внеску.

Завдяки єдиному рахунку платники податків витрачатимуть менше свого часу на формування платіжних доручень.

Для платників, які користуватимуться єдиним рахунок, обов’язок зі сплати податків та зборів вважатиметься виконаним з моменту подання ними до банку, в якому вони обслуговуються, розрахункових документів про перерахування на такий рахунок відповідних коштів.

КРЕМІНСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ

29 вересня 2021 року

Кремінна

№ 750

Про заходи запобігання поширенню
на території Кремінської міської
ради гострої респіраторної хвороби

COVID-19

 

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами) та ст. 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних захворювань», керуючись ст. 40, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Кремінської міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Запровадити на території Кремінської громади заборони на заходи, які відповідають «жовтому» рівню епідемічної небезпеки, передбачені чинним законодавством України:
    1.1. перебуванння на вулиці без документів, що посвідчують особу;
    1.2. самовільне залишення місця самоізоляції та обсервації;
    1.3. проведення масових заходів із наповненістю більш ніж одна особа на 4 кв.м. або не більше ніж дві третини місць;
    1.4. приймання відвідувачів в закладах культури з заповненістю більше ніж дві третини або 50 %;
    1.5. відвідування шкіл, в яких менше ніж 80% персоналу мають 1 щеплення, або в яких понад 50 % учнів і персоналу знаходяться на самоізоляції;
    1.6. заповненість спортзалів та фітнес – центрів більше ніж 1 особа на 10 кв.м.;
  2. Запровадити посилений протиепідемічний режим у приміщенні Кремінської міської ради, закладах, установах, підприємствах комунальної власності Кремінської міської ради:
    2.1. допускати працівників та відвідувачів тільки в респіраторі або захисній масці, в тому числі виготовленій самостійно;

    2.2. на вході до приміщення організувати місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками;
    2.3. дозволити одночасне перебування відвідувачів з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі;
    2.4. між місцями надання послуг в ЦНАП забезпечити дистанцію не менше, ніж 1,5 метри;
    2.5. тимчасово призупинити роботу дитячої кімнати ЦНАП;
    2.6. посилити заходи щодо дезінфекції приміщень будівлі Кремінської міської ради шляхом проведення вологих прибирань з використанням дезінфікуючих засобів, встановити додаткові 2.7. технічні перерви для проведення дезінфекції приміщень кожні дві години;
    2.8. розмістити на вході до міської ради та до приміщення ЦНАП інформаційні матеріали про дистанційний зв'язок зі спеціалістами міської ради та спеціалістами ЦНАП.
  3. Рекомендувати керівникам підприємств, установ та організацій усіх форм власності запровадити контроль за проведенням санітарно-гігієнічних заходів щодо особистої гігієни, питного режиму, вологого прибирання приміщень із застосуванням дезінфікуючих засобів, режиму провітрювання тощо.
  4. У разі установлення на території міської територіальної громади «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки додатково до обмежувальних протиепідемічних заходів, передбачених для «жовтого» рівня епідемічної небезпеки, за рішенням Луганської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій запроваджуються посилені заходи контролю за дотриманням на території Кремінської міської територіальної громади встановлених обмежувальних протиепідемічних заходів, готовності закладів охорони здоров’я до прийому хворих на COVID-19, виявлення та реєстрації осіб з підозрою на COVID-19 відповідно до стандартів Міністерства охорони здоров’я.
    Додатково на території територіальної громади, у разі установлення «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки, рішенням місцевих комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій встановлюються додаткові обмежувальні протиепідемічні заходи.
  5. У разі установлення на території територіальної громади «червоного» рівня епідемічної небезпеки додатково до обмежувальних протиепідемічних заходів передбачених для «жовтого» рівня епідемічної небезпеки вступають у дію заходи для «червоного» рівня епідемічної небезпеки, передбачені чинним законодавством України.
  6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на т.в.о. заступника міського голови питань діяльності виконавчих органів ради Дзивульського Г.А.

Т.в.о. заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради                         Георгій ДЗИВУЛЬСЬКИЙ

Головне управління ДПС у Луганській області інформує, що відповідно до п.п. 266.3.1 п. 266.3 ст.266 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) базою оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності (п.п. 266.3.2 п. 266.3 ст. 266 ПКУ).

Згідно з п.п. 266.3.3 п. 266.3 ст. 266 ПКУ база оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи з загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

Термін сплати грошових зобов’язань податку на майно визначено п.п.266.10.1, п.266.10 ст.266 та п. 287.5 ст.287 ПКУ, а саме протягом 60 календарних днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення.

Головне управління ДПС у Луганській області нагадує, що платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою для проведення звірки даних щодо:

  • розміру площі;
  • права на користування пільгою із сплати податку;
  • розміру ставки податку;
  • нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючого органу та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, Головне управління ДПС у Луганській області здійснить перерахунок суми податку.

За результатами конкурсу на посаду директора КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ «РОЗІРВИ КОЛО», який відбувся 28.07.2021, переможцем була визнана Логвиненко Тамара Григоріївна.

Media

Предмет закупівлі: ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги з оздоровлення та відпочинку дітей у позаміському закладі оздоровлення та відпочинок розташованих по лісовій смузі).

Обґрунтування доцільності закупівлі. Відповідно до програми соціально-економічного та культурного розвитку Кремінської громади «Оздоровлення та відпочинок дітей» для забезпечення оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, які мешкають на території Кремінської територіальної громади.

Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до програми «Оздоровлення та відпочинок дітей».

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей, а також Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.06.96 №172.

Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення. Очікувана вартість визначена згідно рішення сесії від 23.12.2020р. №2/26 «Про бюджет міської ради на 2021рік».

Управління освіти, культури, молоді та спорту

У зв’язку із зверненням страхувальників до управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області з питанням щодо обміну довідки про тимчасову непрацездатність на листок непрацездатності повідомляємо.

З огляду на ситуацію, що склалася у 2021 році в закладах охорони здоров’я деяких областей України у зв’язку із відсутністю бланків листків непрацездатності, у разі настання у застрахованої особи захворювання (травми) випадок тимчасової непрацездатності засвідчується довідкою про тимчасову непрацездатність із зазначенням порядкового номера та дати її видачі.

Відповідно до п. 1 ст. 31 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105-ХІV підставою для призначення і виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності.

Отже, довідка не є підставою для надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування України. Довідки, що видаються в закладах охорони здоров’я, тільки підтверджують факт тимчасової непрацездатності, вагітності та пологів, тобто відсутність працівника на роботі з поважної причини.

Видача довідок про тимчасову непрацездатність проводиться тільки тими лікувально-профілактичними закладами, у яких повністю використані бланки листків непрацездатності і тільки на період до їх виготовлення.

У довідку про тимчасову непрацездатність лікарі закладів охорони здоров’я мають вносити всі ті самі реквізити, що і в бланк листка непрацездатності, відповідно до вимог Інструкції про порядок заповнення листка непрацездатності, затвердженої спільним наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства праці та соціальної політики України, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 03.11.2004 № 532/274/136-ос/1406.

Випадок видачі довідки про тимчасову непрацездатність із зазначенням номера та дати видачі підлягає внесенню в окремий журнал реєстрації довідок про тимчасову непрацездатність, який має бути пронумерований, прошнурований та скріплений печаткою закладу охорони здоров’я.

Наголошуємо, що обмін довідок про тимчасову непрацездатність на листки непрацездатності встановленого зразка мають проводити посадові особи закладу охорони здоров’я (лікуючий лікар, завідувач відділення, голова лікарсько-консультативної комісії) з урахуванням вимог Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 13.11.2001 № 455, із обов’язковим зазначенням у журналі реєстрації листків непрацездатності (ф. № 036/о) номера довідки та дати її обміну на листок непрацездатності.

При обміні довідки про тимчасову непрацездатність на листок непрацездатності рекомендується на бланку листка непрацездатності в правому верхньому куті вказувати: «Замість довідки від ____ №______» та запис у графі «Звільнення від роботи» у листку непрацездатності проводити одним рядком.

Дата видачі листка непрацездатності має збігатися з датою обміну довідки про тимчасову непрацездатність на листок непрацездатності.

Комісії (уповноважені) із соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності підприємств розглядають питання щодо призначення матеріального забезпечення застрахованим особам на підставі листка непрацездатності.

Кремінське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області

Відповідно до п. 11 ст. 215 Закону України «Про культуру», рішенням конкурсної комісії переможцем конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Кремінський районний будинок культури» визнано Боярську Інну Вікторівну.

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України оприлюднило у Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля Висновок №21/01-20207136109/1 від 29.03.2021 р. з оцінки впливу на довкілля по справі за реєстраційним №20207136109 про допустимість провадження планованої діяльності «Реконструкція гідротехнічної споруди дільниці Західної фільтрувальної станції І підйому» суб’єкта господарювання Департамента житловокомунального господарства Луганської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ – 03364062).

Детальніше про висновок – за посиланням в Єдиному реєстрі з ОВД: http://eia.menr.gov.ua/uploads/documents/6109/reports/WJpbdiB-N9.pdf .

ТОВ "ДОРБУДРЕСУРС" (код згідно з ЄДРПОУ 42381810інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

Сторінка 1 із 4

Main Menu

Kremins'ka TG
NY Kremins'ka TG